رئیس ستاد مدینه:

۱۷ تیرماه؛ آخرین ورودی زائران مدینه بعد به شهر پیامبر (ص)

اصغری گفت: هزار و ۶۳۰ زائر در قالب ۱۴ کاروان به‌عنوان آخرین زائران مدینه‌بعد ۱۷ تیر از مکه مکرمه به مدینه منوره می‌آیند.
کد خبر: ۶۷۶۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳ - 06July 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، «علی اصغری» رئیس ستاد مدینه در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی حج اظهار داشت: هزار و ۶۳۰ زائر در قالب ۱۴ کاروان به‌عنوان آخرین زائران مدینه‌بعد فردا (یکشنبه، ۱۷ تیر) از مکه مکرمه به مدینه منوره می‌آیند.

وی افزود: زائرانی که به‌عنوان آخرین گروه وارد شهر پیامبر (ص) می‌شوند، همگی از اهل سنت هستند که به‌مدت پنج روز در این شهر اسکان خواهند یافتد.

اصغری گفت: این زائران علاوه بر زیارت حرم شریف نبوی و قبرستان بقیع، زیارت دوره (اماکن مقدس مدینه) نیز خواهند داشت و نوبت زیارت روضه شریفه نیز برای آنها گرفته خواهد شد.

۱۷ تیرماه؛ آخرین ورودی زائران مدینه بعد به شهر پیامبر (ص)

وی به تسهیل عملیات انتقال زائران از فرودگاه مدینه اشاره کرد و گفت: خوشبختانه پس از اطلاع‌رسانی گسترده‌ای که در زمینه عدم قرار دادن آب زمزم، نوشابه، پاور بانک، شامپو و... در چمدان صورت گرفت، مشکلات در این زمینه به حداقل رسیده و همین مسئله سبب شده که تأخیر‌های پروازی به خاطر مشکل چمدان‌ها به حداقل خود برسد.

اصغری تصریح کرد: پرواز‌های انتقال زائران از فرودگاه بین‌المللی مدینه به میهن اسلامی نیز با تلاش و همدلی همکاران در بخش هواپیمایی با تأخیر بسیار کمتری نسبت به روز‌های نخست در جریان است و زائران پس از پنج روز اقامت در شهر مدینه به کشور منتقل می‌شوند.

رئیس ستاد مدینه بر ضرورت خدمت‌رسانی مطلوب و نظارت میدانی تا آخرین روز حضور زائران ایرانی در شهر پیامبر (ص) تأکید کرد و گفت: آخرین پرواز خروجی ویژه زائران از شهر مدینه منوره روز جمعه (۲۲ تیر) خواهد بود که حجاج اهل سنت را به کشور منتقل خواهد کرد.

وی اضافه کرد: همچنین، آخرین پرواز شهر مدینه نیز بامداد روز شنبه (۲۳ تیر) به مقصد تهران انجام خواهد شد که مسافران آن عوامل اجرایی هستند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار