پیام تبریک رئیس مجلس خبرگان به دکتر پزشکیان

آیت الله «موحدی کرمانی» رئیس مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی، انتخاب دکتر پزشکیان به ریاست جمهوری اسلامی ایران را به ایشان و مردم سربلند ایران تبریک گفت.
کد خبر: ۶۷۷۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۷ - 06July 2024

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس،آیت الله «موحدی کرمانی» رئیس مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی انتخاب دکتر پزشکیان به ریاست جمهوری اسلامی ایران را به ایشان و مردم سربلند ایران تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس مجلس خبرگان به دکتر پزشکیان

 متن پیام به شرح زیر است:

حضور محترم رئیس جمهور منتخب
جناب آقای دکتر پزشکیان دامت توفیقاته

سلام علیکم
حمد و سپاس به درگاه پروردگار متعال که ملت آگاه و عزیز ما در یکى دیگر از زیباترین و پرشورترین صحنه‌های انقلاب اسلامی، سرافراز بیرون آمد و درود به امّت رشید و هوشیار ایران که با حضور یکپارچه و نیرومند خود در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهورى اسلامى در دو مرحله، یکى از با شکوه‏‌ترین جلوه هاى تعهّد دینى و عزم ملى خود را به نمایش گذارد و اراده‏ پولادین خود را در پاسدارى از نظام جمهورى اسلامى به اثبات رساند.

اینجانب انتخاب جنابعالى به مسئولیت خطیر ریاست جمهورى اسلامی ایران را تبریک گفته و از ملت قدرشناس و بزرگوار ایران که با حضور پرشور خود در انتخابات، مایه سربلندى و عظمت نظام مقدس جمهورى اسلامى در دنیا شدند، تشکر و قدردانى میکنم.

از خداوند متعال توفیقات روز افزون جنابعالى در نیل به اهداف عالیه اسلام و اجراى احکام نورانى قرآن کریم، ادامه راه امام راحل «قدس ‏سره ‏الشریف»، عمل به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب «مدظله العالی» و رسیدگى جدى به مشکلات واقعى مردم بویژه نسل جوان را مسألت می‌نمایم.

محمدعلی موحدی کرمانی
رئیس مجلس خبرگان رهبری

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار