دبیر همایش نیمه‌پنهان حقوق بشر غربی:

فرایند رسانه‌ای که چهره ظلم را نشان داده، نقطه قوت غزه است

محمدی گفت: نقطه قوت امروز غزه فرایند رسانه‌ای است که چهره ظلم را نشان داده است و مردم جهان در این مسیر بیدار شدند. 
کد خبر: ۶۷۷۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۶ - 08July 2024

به گزارش خبرنگار فرهنگ دفاع‌پرس، همایش نیمه‌پنهان حقوق بشر غربی (مروری بر نیم‌قرن جنایت امریکا، اروپا و اسرائیل) صبح امروز (دوشنبه) در مجموعه شهدای سرچشمه برگزار شد. 

در ابتدا «فاطمه محمدی» پژوهشگر عرصه زنان و خانواده و دبیر همایش به‌ تشریح بخشی از حقوق بشر غربی پرداخت و با اشاره به جنایات رخ داده در غزه اظهار داشت: نقطه قوت امروز غزه فرایند رسانه‌ای است که چهره ظلم را نشان داده است و مردم جهان در این مسیر بیدار شدند. 

فرایند رسانه‌ای که چهره ظلم را نشان داده، نقطه قوت غزه است

وی نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان غربی را یک اتفاق مهم خواند و تاکید کرد: بیانیه رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به جوانان غربی نقطه عطفی در راستای آگاه‌سازی نسبت به حقوق بشر غربی بود که امیدوارم همگی آن را درک کنیم و همه این اتفاقات به‌زودی منجر به ظهور منجی شود.

فرایند رسانه‌ای که چهره ظلم را نشان داده، نقطه قوت غزه است

در ادامه این همایش «حسن رحیم‌پور ازغدی» استاد دانشگاه و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، «حمیدی بهمنی» قربانی حقوق بشر آمریکایی، «ابراهیم عزیزی» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، «حمید نوری» قربانی حقوق بشر غربی، «علی‌اکبر کدخدایی» عضو حقوق‌دانان شورای نگهبان و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام سخنرانی خواهند کرد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار