برگزاری کلاس آگاه‌سازی حقوقی در موزه دفاع مقدس استان مازندران+ تصاویر

یک دوره کلاس آگاه‌سازی حقوقی امروز در مسجد فاطمه الزهرا (س) مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مازندران برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۷۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷ - 08July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، یک دوره کلاس آگاه‌سازی حقوقی با حضور سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، «هادی سلیمانی» رئیس شعبه اول دادگاه نظامی در استان مازندران، کارکنان اداری و وظیفه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در مسجد فاطمه الزهرا (س) مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان برگزار شد.

«هادی سلیمانی» رئیس شعبه اول دادگاه نظامی دو استان مازندران در ابتدا ضمن افتخار آمیز دانستن عملکرد بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ابعاد نظامی، مردمی، خدماتی و سازندگی و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا در راستای فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: با رعایت تقوا و بینش الهی و سفارش به پرهیزکاری در راستای فرمایش حضرت امیر المؤمنین (ع) که در خطبه‌های ۸۳ و ۴۲ نهج البلاغه بدان اشاره شد، با کمک به طبقه ضعیف مردم، کار شبانه‌روزی و جهادی مسئولان و ایجاد امید و شوق زیر سایه وحدت ملی به تحقق اهداف انقلابمان که الحمدالله همه این موارد از الویت‌های ماموریت‌های سپاه است، کمک کرده و زمینه شکست دشمن و پیروزی ملت را فراهم سازیم.

وی همچنین در خصوص پیشگیری از وقوع جرم ضمن مهم دانستن صیانت از نیرو‌ها افزود: نیرو‌های فعلی که سالیان طولانی مورد تربیت هر سازمانی قرار گرفته بسیار ارزشمند هستند و همچون طلایی نایاب باید از آنها و تجارب آنها حراست و نگهبانی کنیم چرا که نیرو‌های جدید تا چنین تجربه‌ای را کسب کنند، باید زحمت زیادی متحمل شویم. وقتی احساس می‌کنیم فردی در منصبی دچار آسیب می‌شود باید بدون درنگ محل خدمتش را تغییر دهیم تا موجبات افزایش روحیه و انگیزه خدمتی در نیرو‌های مسلح فراهم شود.

سلیمانی ضمن مسئول دانستن فرماندهان نسبت به کارکنان خود گفت: حواستان به نیروهای‌تان باشد و با تشکیل پرونده شخصیت برای افراد آسیب پذیر از وقوع جرم و آسیب دیدن بیشترش جلوگیری کنید.

این مسئول ادامه داد: همانطور که نیروهای‌تان برای شما با اهمیت هستند، امورات خانواده‌ها و رشد فرهنگی‌شان باید برایتان ارزشمند باشد و برای آن برنامه داشته باشید چرا که غفلت از این موضوع، باعث می‌شود در مقابل دشمن که شبانه روزی به دنبال انحرافات جوانان این مملکت است، کم بیاورید.

قاضی دادگاه نظامی استان مازندران در خصوص برخی مسائل مهمی که پرسنل نیرو‌های مسلح و به‌خصوص فرماندهان و کارکنان نظامی را تهدید می‌کند مطالبی را اذعان و به صورت مصداقی چندین جرم و مجازات‌های پیش بینی شده در قانون را اشاره و در انتها نیز پاسخگوی سئوالات حاضرین بود.

این برنامه به همت مدیریت حقوقی و بازرسی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار