فرمانده کل ارتش:

در تامین نیاز‌های اقیانوس‌نوردی خودکفا شده‌ایم

امیر سرلشکر «موسوی» گفت: با ابتکار دانشمندان جوان نخبه، شرکت‌های دانش بنیان و دانشگاه‌های حوزه ارتش امروز در تامین نیاز‌های اقیانوس‌نوردی به خودکفایی رسیده‌ایم.
کد خبر: ۶۷۷۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۴ - 09July 2024

در تامین نیاز‌های اقیانوس‌نوردی خودکفا شده‌ایم

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی در جریان بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های علمی و فنی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در سیرجان استان کرمان با اشاره به نمایش برخی از این دستاورد‌ها در نمایشگاه اظهار داشت: این مجموعه، نمایشگاهی از امید، نوآوری و نشاط است که از ترکیب مقدس دانشگاه ها، شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان و نیروی دریایی ارتش تشکیل شده است.

وی افزود: در این نمایشگاه آنچه که نیروی دریایی برای اقیانوس پیمایی در بخش آماد و پشتیبانی نیاز دارد با دست به دست هم دادن ساخته شده و این یک موفقیت بزرگی است که مواردی که ما فکر می‌کردیم امکان‌پذیر نیست انجام شد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی عنوان کرد: در دریانوردی بسیاری از موارد را نیاز داشتیم، اما به این نیاز‌ها عادت کرده بودیم یا فکر می‌کردیم چنین چیزی امکان پذیر نیست که داشته باشیم، اما حالا نه تنها نیاز‌ها برطرف شده بلکه به امکانات بیشتر هم دست یافته ایم و با این تعامل در بخش‌های مختلف با همکاری نخبگان نیاز‌ها برطرف شد تا ماموریت‌های اقیانوسی بهتر با قدرت بالاتر انجام شود.

وی تصریح کرد: جای سپاس به درگاه خداوند دارد و هرکس از ملت ایران که بازدید از این نمایشگاه داشته باشد به طور حتم امیدش بیشتر خواهد شد و امیدواری و شوق آفرینی در هر غرفه‌ای که نگاه می‌کنید نشاط انگیز است که باید به ملت ایران تبریک گفت.

سرلشکر موسوی گفت: امروز نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه‌ها و حوزه‌ها این پیشرفت‌ها را دارند و روزبه روز رشد و پیشرفت را در نیرو‌های مسلح با شکوه‌تر شاهد هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار