با حضور مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان البرز صورت گرفت؛

دیدار و تجلیل از پیشکسوتان درس دفاع مقدس در استان البرز

دیدار و تجلیل از دو پیشکسوت درس دفاع مقدس استان البرز با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۷۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱ - 10July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، با حضور در منزل دو تن از اساتید پیشکسوت درس دفاع مقدس، از ایشان و سال‌ها تلاش و خدماتشان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تجلیل کرد.

در این دیدار صمیمانه که روز گذشته انجام شد، سردار اسلامی با سرهنگ بازنشسته «عبدالحسین وروایی» و  «مهناز عزیزیان» دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و تجلیل از صبر و ایثار خانواده‌های معظم شهدا، رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس را ستود و اظهار داشت: شما اساتید گرانقدر، گنجینه‌های ارزشمند این مرز و بوم هستید و انتقال رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام به نسل جوان، رسالتی خطیر بر عهده شما است.

سردار اسلامی در ادامه با اشاره به اهمیت درس دفاع مقدس در مدارس و دانشگاه‌ها، بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان تأکید کرد و گفت: درس دفاع مقدس باید به عنوان یک درس محوری در نظام آموزشی کشور تدریس شود تا نسل‌های آینده با رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی آشنا شوند و از این گنجینه گرانبها درس‌ها و عبرت‌های لازم را فرا بگیرند.

در این دیدار، از سرهنگ بازنشسته عبدالحسین وروایی و مهناز عزیزیان به عنوان اساتید پیشکسوت و برجسته درس معارف آشنایی با دفاع مقدس  با هدای لوح تقدیر و تشکر شد.

دیدار و تجلیل از پیشکسوتان درس دفاع مقدس در استان البرز

دیدار و تجلیل از پیشکسوتان درس دفاع مقدس در استان البرز

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها