با حضور امیر سیدحسام هاشمی؛

زنگ حماسه اسلامی ششم بهمن در آمل به صدا درآمد

زنگ حماسه اسلامی ششم بهمن آمل با حضور جانشین هیئت معارف جنگ شهید علی‌ صیاد شیرازی در مدارس شهرستان آمل به صدا درآمد.
کد خبر: ۶۷۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸ - 26January 2016

زنگ حماسه اسلامی ششم بهمن در آمل به صدا درآمد

به گزارش دفاع پرس از مازندران، زنگ حماسه اسلامی ششم بهمن آمل در سال ۱۳۶۰ صبح امروز با حضور امیر سرتیپ سیدحسام هاشمی جانشین هیئت معارف جنگ شهید علی صیاد شیرازی، یوسفیان ملأ نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، مسئولان استانی و شهرستانی، در دبیرستان دخترانه عصمتیه شهرستان آمل به صدا درآمد.

حمید محمدنسب مدیر آموزشوپرورش شهرستان آمل در این مراسم حماسه اسلامی ششم بهمن را یکی از مهمترین وقایع ماندگار تاریخ بعد از پیروزی انقلاب اسلامی  معرفی کرد و گفت: این حماسه ارزش بسیار زیادی دارد.

محمدنسب با بیان اینکه تبیین اتفاقات مهم و حیاتی همانند حماسه اسلامی ششم بهمن آمل در بین نسل جوان ضرورت دارد، افزود: اگر امام خمینی (ره) میفرماید ۷۰ سال عبادت کردید و خدا قبول کند و پس از آن سری به وصیتنامه شهدا بزنید دلایل مختلف داشت که یکی از آنها ایجاد تلنگر و تفکر برای ماست.

مدیر آموزشوپرورش آمل با اعلام اینکه این شهرستان دیار علویان است، تصریح کرد: در سال ۱۳۶۰ کمونیستها به خیال باطل فکر در اختیار گرفتن شهرستان آمل را داشتند، تا از این شهرستان بهکل کشور دسترسی پیدا کنند ولی با دفاع مردمی آمل نیست و نابود شدند.

وی خاطرنشان کرد: از بین شهدای حماسه جنگل آمل تعدادی از شهدا از قشر دانشآموز بودند که نیاز است امروزه دانشآموزان ما نیز از این افراد شاخص الگو بگیرند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار