برپایی هیئت عزاداری سیدالشهداء (ع) توسط نوجوانان دارالمومنین طهران

ویژه‌برنامه «راه نشانم بده»، همزمان با دهه اول ماه محرم، با حضور نوجوانان «بچه‌های فرهنگسرا» در فرهنگسرای اخلاق برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۷۷۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۶ - 10July 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، هیئت‌های عزاداری سیدالشهداء (ع) توسط نوجوانان فعال حلقه «بچه‌های فرهنگسرا» همزمان با دهه اول محرم در فرهنگسرای اخلاق برپا می‌شود.

هیئت عزاداری سیدالشهداء (ع) توسط نوجوانان دارالمومنین طهران

در ویژه‌برنامه «راه نشانم بده» که با هدف نقش‌آفرینی نوجوانان در برگزاری برنامه‌های آیینی و مذهبی و شکوفایی توانمندی‌های آنان و تمرین کار گروهی برگزار می‌شود، نوجوانان فعال در حلقه‌های هویتی «بچه‌های فرهنگسرا» با هدایت تسهیلگران فرهنگسراها، پس از جانمایی، راه‌اندازی هیئت، فضاسـازی و تبلیغات محیطی نسـبت به برنامه‌ریزی محتوایی اقدام می‌کنند.

دعوت از سخنرانان، مداحان و مرثیه‌سرایان، قرائت زیارت عاشورا، پذیرایی از عزاداران حسینی و... از جمله اقدامات محتوایی نوجوانان برای برپایی مراسم عزاداری سیدالشهداء (ع) است.

ویژه‌برنامه «راه نشانم بده» از ۱۹ تا ۲۴ تیرماه، همزمان با ایام دهه اول ماه محرم ۱۴۴۶ هجری قمری از ساعت ۱۱ تا ۱۳ همراه با اقامه نماز ظهر و عصر توسط حجت الاسلام مهدی تیموری در فرهنگسرای اخلاق برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه و یا عضویت در حلقه «بچه‌های فرهنگسرا» می‌توانند به فرهنگسرای اخلاق واقع در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار