دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در جمع خبرنگاران تشریح کرد؛

نقش اساسی حاج احمد متوسلیان در پایه‌گذاری حزب الله لبنان

رضایی گفت: زمانی که حاج احمد متوسلیان به لبنان اعزام شد در پایه گذاری حزب الله نقش اصلی را ایفا کرد و اگر حاج احمد به لبنان نمی‌رفت امروز خبری از حزب الله لبنان نبود.
کد خبر: ۶۷۷۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳ - 11July 2024

به گزارش خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، «محسن رضایی» دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در حاشیه یادواره خورشید دو کوهه و شهید غلامرضا صالحی که صبح امروز (پنجشنبه) در حسینیه فاطمه الزهرا (س) سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیر ماه، یادآور شهید غلامرضا صالحی و حاج احمد متوسلیان است.

نقش مهم  و اساسی حاج احمد متوسلیان در پایه گذاری حزب الله لبنان

رضایی با اشاره به آزادی خرمشهر و با بیان اینکه در سال ۶۱ رژیم غاصب صهیونیستی به لبنان حمله کرد، ادامه داد: این حادثه مهمی بود که پس از انقلاب شکوهمند اسلامی صهیونیست‌ها با همه نیرو به یک کشور اسلامی حمله ور شده بود.

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا افزود: جمهوری اسلامی ایران وظیفه خود می‌دید که نیرو‌ها را برای کمک به مردم لبنان اعزام کند.

وی تأکید کرد: موضوعات زیادی صورت گرفت که کدام تیپ و لشکر از ایران به جهت کمک به لبنان اعزام شود و در شورای عالی دفاع ملی تصمیم بر این شد که تیپ محمد رسول الله (ص) به فرماندهی حاج احمد متوسلیان مناسب این ماموریت است.

رضایی گفت: زمانی که ماموریت را به حاج احمد متوسلیان ابلاغ کردیم ذوق زده شد و گفت که این آرزوی من است واقعا صحت دارد؟ به او گفتم اگر اطمینان بیشتری می‌خواهی محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی که مسئولیت رئیس شورای عالی دفاع را داشت برویم. در آن دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که شما مامور شدی تا به کمک مردم لبنان بروید و همان لحظه دست به احمد آسمان بلند کرد و خدا را شکر کرد. 

وی اضافه کرد: زمانی که حاج احمد متوسلیان به لبنان اعزام شد در پایه گذاری حزب الله نقش اصلی را ایفا کرد و اگر حاج احمد به لبنان نمی‌رفت امروز خبری از حزب الله لبنان نبود.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها