سردار رادان:

پلیس امنیت اقتصادی در ریل درست قرار گرفته است

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: پلیس امنیت اقتصادی با توجه به اینکه در ریل درست خود قرار گرفته است و با تمرکز بر پرونده‌های کلان مفاسد اقتصادی، سودجویان را از اعمال مجرمانه پشیمان می‌کند.
کد خبر: ۶۷۷۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱ - 11July 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در دیدار با کارکنان پلیس امنیت اقتصادی اظهار داشت: صمیمانه از تلاش شما و نیرو‌های مرزبانی و استان‌ها که در این دریای پر تلاطم فساد اقتصادی، راه مبارزه را انتخاب کردید خدا قوت می‌گویم.

پلیس امنیت اقتصادی در ریل درست قرار گرفته است

وی افزود: برای رسیدن به هدف و نتیجه گرفتن در این دریای پر تلاطم که شما قدم گذاشتید به تمرکز و صبر زیاد احتیاج دارید و ما باید این مسیر طولانی را با تلاش طی کنیم.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه پلیس امنیت اقتصادی در ریل درست خودش قرار گرفته است، عنوان داشت: این پلیس حرکت به سمت هدف را در ریل درستش شروع کرده است که نتیجه تلاش مدیران خوب و پرکار این مجموعه است.

سردار رادان تاکید کرد: پرونده‌های ریز و خُرد نباید حرکت شما را از این مسیر درست کُند کند، با تمرکز بر پرونده‌های کلان در حوزه سوخت، گمرک و دیگر مفاسد اقتصادی، سودجویان را از اعمال مجرمانه خود پشیمان کنید، در این صورت پرونده خُرد نیز به خودی خود از بین می‌رود.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: مقابله جدی با سودجویان و قاچاقچیان کالا که اقتصاد کشور را فلج می‌کنند و همچنین حمایت از کارآفرینان و تولید کنندگان داخلی از مأموریت‌های پلیس امنیت اقتصادی است که باید با جدیت دنبال شود.

وی با اشاره به اینکه پلیس امنیت اقتصادی می‌تواند برای فراجا اقتدار باشد، گفت: در انجام مأموریت‌ها اشراف اطلاعاتی و استفاده از نوآوری مهم و ضروری است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار