نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی:

تشکیل تیپ ۲۷ محمد رسول الله (ص) نمونه‌ای از قدرت ایمان و مدیریت حاج احمد متوسلیان بود

«کوثری» با تاکید بر نقش تشکیل ۲۷ محمد رسول الله (ص) گفت: تشکیل تیپ ۲۷ محمد رسول الله (ص) در عرض ۴۳ روز، نمونه‌ای از قدرت ایمان و مدیریت حاج احمد متوسلیان بود که موفقیت صد در صدی عملیاتی را در پی داشت و این نشان از انگیزه الهی حاج احمد متوسلیان بود.
کد خبر: ۶۷۷۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰ - 11July 2024

به گزارش خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، «محمداسماعیل کوثری» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در یادواره خورشید دو کوهه و شهید غلامرضا صالحی که صبح امروز (پنجشنبه) در حسینیه فاطمه الزهرا (س) سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ برگزار شد، با بیان اینکه الگوی رزمندگان دفاع مقدس حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بود، اظهار داشت: امام راحل با دست خالی و توکل بر خداوند، نهضتی را شروع کرد که باعث شگفتی جهانیان شد. امام راحل وابسته به هیچ قدرت و ابر قدرتی نبود و به خداوند متعال یقین کامل داشت.

تشکیل تیپ ۲۷ محمد رسول الله نمونه‌ای از قدرت ایمان و مدیریت حاج احمد متوسلیان بود/  الگوی رزمندگان دفاع مقدس اباعبدالله الحسین (ع) بود

کوثری با اشاره به نقش حاج احمد متوسلیان و شهید غلامرضا صالحی در سپاه، گفت: این دو نفر نمونه‌های برجسته‌ای از یاران وفادار انقلاب بودند که با صلابت و اخلاص در ماموریت‌ها درخشیدند که این توانمندی از ژنرال‌های کار کشته کشور‌های دیگر به مراتب قوی‌تر بودند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود:حاج احمد متوسلیان قبل از انقلاب توسط ساواک شکنجه شده بود و چنان با صلابت در تمام ماموریت‌ها حضور پیدا کرد، که ما را از ژنرال‌های زمان شاه بی‌نیاز کرد.  

وی با تاکید بر نقش تشکیل ۲۷ محمد رسول الله (ص) عنوان کرد: تشکیل تیپ ۲۷ محمد رسول الله (ص) در عرض ۴۳ روز، نمونه‌ای از قدرت ایمان و مدیریت حاج احمد متوسلیان بود که موفقیت صد در صدی عملیاتی را در پی داشت و این نشان از انگیزه الهی حاج احمد متوسلیان بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان حاج احمد متوسلیان و شهید صالحی را الگوی خوبی برای جوانان دانست که با کمترین امکانات بیشترین بازدهی را داشتند، خاطرنشان کرد: شهید غلامرضا صالحی، با روحیه‌ای الهی و انگیزه‌ای خدایی، از لحظه پیروزی انقلاب تا پایان جنگ، همچون ستاره‌ای درخشان در میدان نبرد حضور داشت.  

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها