منابع محلی در غزه اعلام کردند؛

اشغالگران منابع آب، درختان، مساجد و مدارس را هدف قرار می‌دهند

منابع محلی در غزه با اشاره به تداوم حملات عامدانه رژیم صهیونیستی به شهر غزه از ویرانی ۳۵ درصد از زیرساخت‌ها و منازل مسکونی در الشجاعیه خبر دادند.
کد خبر: ۶۷۸۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۲ - 12July 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از العربی، منابع محلی در غزه با اشاره به تداوم حملات عامدانه رژیم صهیونیستی به شهر غزه از ویرانی ۳۵ درصد از زیرساخت‌ها و منازل مسکونی در الشجاعیه خبر دادند.

اشغالگران منابع آب، درختان، مساجد و مدارس را هدف قرار می‌دهند

«یحیی السراج» شهردار غزه گفت: اشغالگران عامدانه زیرساخت‌های حیاتی غزه را هدف قرار می‌دهند تا شهر غزه غیرقابل سکونت شود. اشغالگران تل الهوا را از ۹ ماه قبل هدف قرار می‌دهند. منطقه صنعتی مملو از آوارگانی است که در برج‌های مسکونی قرار دارند.

شهردار غزه تصریح کرد: اشغالگران منابع آب، درختان، مساجد، مدارس و کل زیرساخت‌ها را هدف قرار می‌دهند. ۳۵ درصد از زیرساخت‌ها و منازل مسکونی در الشجاعیه به طور کامل ویران شده است.

شهردار غزه تاکید کرد: ما نمی‌توانیم که آب به مناطقی که آوارگان در آن هستند، به علت وزیرانی زیرساخت‌ها به طور کامل، برسانیم. ما به سوخت و تجهیزات سنگین نیاز داریم و باید برق وجود داشته باشد.

شهردار غزه بیان کرد: حدود ۱۰۰ هزار طن زباله در سراسر شهر غزه انباشته شده است و بیماری واگیر بیداد می‌کند. مقادیر محدودی مواد غذایی مانده است که قیمت‌های سرسام آوری دارند و برآورده کننده حداقل نیاز نیز نیستند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها