استاد دانشگاه در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

کابینه دولت آینده باید از جوانان تشکیل شود/ از پشت میز نمی‌شود کار ملی انجام داد

حسام‌الدین آشنا درباره کابینه دولت چهاردهم گفت: اگر کسانی توانایی کار دارند اما دانش کافی ندارند کنار گذاشته شوند. از طرف دیگر نباید کسانی را منصوب کنیم که درس خوانده و دانشگاهی هستند اما تجربه مدیریتی کافی ندارند.
کد خبر: ۶۷۸۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۹ - 13July 2024

«حسام الدین آشنا» استاد دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه توصیه شما به رئیس جمهور آینده برای تشکیل کابینه چیست، اظهار داشت: من یک توصیه کلی دارم  آن هم این است که از افراد با تجریه و میان‌سال بیشتر به عنوان مشاور و از جوانان برای مدیریت و امور اجرایی استفاده شود.

کابینه دولت آینده باید از جوانان تشکیل شود/ از پشت میز نمی‌شود کار ملی انجام داد

آشنا گفت: حرف اصلی من این است که وضعیت افراد را از یکدیگر تفکیک کنند و از کسانی که سوابق زیادی دارند در حوزه‌های مشورتی استفاده کرد، نه این‌که دوباره آن‌ها را به مسئولیت‌های قبلی‌شان بازگرداند. اگر کسانی توانایی کار دارند اما دانش کافی ندارند کنار گذاشته شوند. از طرف دیگر نباید کسانی را منصوب کنیم که درس خوانده و دانشگاهی هستند اما تجریه مدیریتی کافی ندارند. در ضمن باید توجه داشت که از پشت میز نمی‌شود کار ملی انجام داد.

این استاد دانشگاه در پاسخ به این سوال که توصیه شما به دولت آینده درباره دیپلماسی مقاومت چیست، افزود: پیام‌هایی که رئیس جمهور منتخب برای سران جبهه مقاومت ارسال کرد، به روشنی نشان داد که مواضع جمهوری اسلامی ایران ثابت است. مواضع ما در قبال مساله فلسطین و مقاومت الزاما ارتباطی با تغییر روسای جمهور و کابینه ندارد. دیدگاه‌های جمهوری اسلامی اصولی و تاریخی است و استمرار خواهد داشت.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار