برگزاری مراسم تکریم بازنشستگان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در کرج

به مناسبت روز خانواده و تجلیل از بازنشستگان، مراسمی با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و جمعی از بازنشستگان این بنیاد در کرج برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۸۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۷ - 14July 2024

برگزاری مراسم تکریم بازنشستگان بنیاد شهید استان البرز در کرجبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، به مناسبت روز خانواده و تجلیل از بازنشستگان، مراسمی با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، حسین لطفی لو، مدیرکل توسعه منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از بازنشستگان این بنیاد در مجموعه فرهنگی و تفریحی عرفان کرج برگزار شد.

«امیرحسین دانش کهن» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، اظهار داشت: بازنشستگان عزیز سال‌ها با تلاش و کوشش خود در بنیاد شهید به ایثارگران خدمت کرده‌اند و ما قدردان زحمات بی‌وقفه این عزیزان هستیم. امیدواریم این خدمات ذخیره‌ای برای آخرت ایشان باشد.

وی با اشاره به اینکه دوران خدمت به مردم، به ویژه ایثارگران، فرصتی ارزشمند است، خاطرنشان کرد: آنچه در این دوران باقی می‌ماند، نیکی‌ها و بدی‌های اعمال ما است. امیدواریم در دوران خدمت خود بتوانیم در مسیر ترویج دین اسلام، خدمت به ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام برداریم.

دانش‌کهن با بیان اینکه همه ما روزی بازنشسته خواهیم شد، گفت: امیدواریم با استفاده از تجربیات و توانایی‌های خود، در دوران بازنشستگی نیز در خدمت ایثارگران و بازنشستگان باشیم و در کنار هم اقدامات موثری انجام دهیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در پایان از برنامه‌ریزی دو طرح برای بازنشستگان این استان خبر داد و گفت: احیای تعاونی مسکن یکی از این طرح‌ها است که پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام شده است. با مشارکت در این طرح‌ها، شاهد خیر و برکت آن خواهید بود.

در این مراسم، از تعدادی از بازنشستگان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار