مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

روایتگری‌ها به گفتمان تبدیل شود

حجت الاسلام «قدرتی» حضرت زینب (س) را الگویی کامل برای بانوان در عرصه روایتگری دانست و گفت: روایتگری‌ها زمانی اثرگذار خواهد بود که تبدیل به گفتمان و همگانی شود.
کد خبر: ۶۷۸۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳ - 14July 2024

روایتگری‌ها به گفتمان تبدیل شودبه گزارش دفاع‌پرس از لرستان، حجت‌الاسلام «مهدی قدرتی»، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، در همایش «جهاد روایت بانوان» با بیان اینکه کاری که انجام می‌دهیم باید برای رضای خدا باشد، اظهار داشت: اولویت با این است که کار را به صورت گروهی برای خدا انجام دهیم ولی اگر تبلیغ ما به صورت جمعی در یک جایی به نتیجه نرسد باید به صورت فردی اقدام شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه انجام کار جهادی مستمر باشد، افزود: امام اساس و بنیان انقلاب را بر «قیام لِله» بنیان نهاد، قیام امام حسین (ع) نیز برای رضای خدا بود و ما باید الگو بگیریم و هرکاری که انجام می‌دهیم برای رضای خدا باشد.

وی بیان کرد: اگر بخواهیم قیام لله اتفاق بیفتد، باید مردم پای کار بیایند و مردمی‌سازی صورت بگیرد.

قدرتی ادامه داد: بانوان باید روایتگری را از حضرت زینب (س) درس بگیرند و این روایتگری زمانی اثرگذار خواهد بود که تبدیل به گفتمان و همگانی شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان اظهار کرد: راویان در عرصه تبلیغ باید بتوانند با مردم ارتباط برقرار کنند و از ظرفیت‌هایی همچون محرم و... استفاده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها