مدیر ادبیات و پژوهش اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان خبر داد؛

برگزاری پویش خلاصه‌نویسی کتاب‌های صوتی دفاع مقدس در همدان

«برخوردار» گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، نخستین پویش خلاصه‌نویسی کتاب‌های صوتی دفاع مقدس و مقاومت با عنوان «صدای من، قلم تو»  برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۷۸۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۷ - 14July 2024

«محمد برخوردار» مدیر حوزه ادبیات، پژوهش و آموزش اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ترغیب مردم به خواندن کتب این حوزه، نخستین پویش خلاصه‌نویسی کتاب‌های صوتی دفاع مقدس و مقاومت با عنوان «صدای من، قلم تو»  برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه طور حتم خواندن کتب حوزه دفاع مقدس و مقاومت نقش مهمی در معرفی این حوزه در بین اقشار مختلف مردم خواهد داشت، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در پویش به نشانی https:surgery.porsline.ir/s/CdCOuqM مراجعه کنند و به ۱۰ اثر برتر جوایز نقدی تعلق خواهد گرفت.

مدیر حوزه ادبیات و پژوهش اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان با بیان اینکه ۲۰ عنوان کتاب صوتی در سال گذشته نیز با همکاری صدا و سیما رونمایی شد، متذکر شد: از سال ۱۳۹۸ تاکنون ۲۰۰ عنوان کتاب صوتی رونمایی کرده‌ایم و تنها استانی هستیم که مجوز بارگذاری در شبکه ایران صدا را دارد.

برگزاری پویش خلاصه‌نویسی کتاب‌های صوتی دفاع مقدس در همدان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار