داغ شهادت اباعبدالله الحسین (ع) گرمای خوزستان را دوچندان کرد

مردم دیندار خوزستان همزمان با سراسر کشور در عاشورای حسینی مصادف با شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان در تمام شهرهای استان در حال برگزاری مراسم سوگواری هستند.
کد خبر: ۶۷۸۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵ - 16July 2024

داغ شهادت اباعبدالله الحسین (ع) گرمای خوزستان را دوچندان کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، مردم دیندار خوزستان امروز همزمان با سراسر کشور در عاشورای حسینی مصادف با شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان در تمام شهرهای استان در حال برگزاری مراسم سوگواری هستند.

 دهم‌محرم مراسم عاشورای حسینی در اهواز و سایر شهرستان‌های خوزستان توسط هیات‌های عزاداری در حسینه‌ها، تکایا و مساجد در حال برگزاری است.

در روز عاشورا شهرهای مختلف خوزستان با وجود گرمای بیش از 50 درجه در غم سرور و سالار شهیدان رنگ و بوی دیگری به خود گرفته و فضای حزن و اندوه بر سراسر استان حاکم شده است.

مردم خوزستان با حضور در برنامه‌های مختلف سوگواری، نوحه سرایی و مدیحه سرایی در سوگ سید و سالار شهیدان هستند و عشق و ارادت خود را به امام حسین(ع) نشان می‌دهند.

دوستداران امام حسین (ع) در شهرها و روستاها در آیین‌های سینه زنی و زنجیر زنی حضور یافته و در مراسم تعزیه خوانی به عزاداری می‌پردازند و در هر کوی و برزن موکب‌های عزا برپا کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها