رئیس دانشگاه مفتح همدان:

موزه دفاع مقدس همدان به عنوان یک نگین در عرصه فرهنگی در حال درخشیدن است

«کاظمی» گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان همدان به عنوان یک نگین در عرصه فرهنگی در استان همدان در حال درخشیدن است و استفاده مناسب و صحیح و هدفمند از این مجموعه بسیار ضروری است. 
کد خبر: ۶۷۹۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۸ - 17July 2024

موزه دفاع مقدس همدان به عنوان یک نگین در عرصه فرهنگی در حال درخشیدن استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «محمدعلی کاظمی» رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای شهید مفتح استان همدان در دیدار با کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان، اظهار داشت: با توجه به تهاجم گسترده فرهنگی دشمن به اقشار مختلف جامعه خصوصاً جوانان و دانشجویان و دانش آموزان، مبارزه و مقابله با این تهاجم بسیار ضروری است.

وی افزود: در این راستا باید از ظرفیت‌های فرهنگی موجود در تمامی دستگاه‌های استان استفاده شود.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای شهید مفتح تصریح کرد: خدمت به فرهنگ و ایثار و شهادت و حفظ و معرفی فرهنگ والای دفاع مقدس و مقاومت در بین جوانان باید از اهداف اصلی مدیران باشد.

وی عنوان کرد: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان همدان به عنوان یک نگین در عرصه فرهنگی در استان همدان در حال درخشیدن است و استفاده مناسب و صحیح و هدفمند از این مجموعه بسیار ضروری است. 

کاظمی متذکر شد: این دانشگاه آمادگی همکاری همه جانبه در تمامی زمینه‌های مشترک بین این دو مجموعه را داشته و در خصوص حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت خصوصا شهدا و ایثارگران با استفاده از ظرفیت اساتید و دانشجویان اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار