امام جمعه بروجرد:

انتخاب مدیران کارآمد و متعهد در اولویت دولت چهاردهم باشد

حجت الاسلام حسینی گفت:‌ انتخاب مدیران انقلابی، کارآمد متعهد و دلسوز در اولویت تشکیل کابینه چهاردهم و رییس جمهور منتخب قرار بگیرد.
کد خبر: ۶۷۹۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۹ - 19July 2024

انتخاب مدیران کارآمد و متعهد در اولویت دولت چهاردهم باشدبه گزارش دفاع‌پرس  از لرستان، حجت الاسلام «سید علی حسینی» امام جمعه بروجرد، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد اظهار داشت: رییس جمهور باید افرادی را انتخاب کند که در مقابل دشمن محکم و قوی بایستند و از مواضع ایران به بهترین نحو ممکن دفاع کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری باشکوه آیین های ماه محرم پرداخت و بیان کرد: حضور پرشور و با شعور مردم در عزاداری‌های دهه اول محرم به ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی توطئه ها و ترفندهای دشمنان را خنثی کرد.

خطیب جمعه بروجرد اضافه کرد: عشق به اهل بیت (ع) هر سال بیش از سال قبل از سوی مردم مومن ایران و مسلمانان جهان خودنمایی می‌کند و مردم ایران هرساله در این آیین ها حضور و مشارکت حداکثری دارند.

حجت‌الاسلام حسینی تاکید کرد: تبلیغات منفی دشمنان هیچ گونه تاثیری در برپایی آیین‌های عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) نداشته و ندارد.

امام جمعه بروجرد ادامه داد: با توجه به افزایش گرمای هوا انتظار می‌رود مردم در مصرف آب و برق صرفه‌جویی بیشتر داشته باشند تا کشور با مشکلات جدی مواجه نشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار