مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان خبر داد؛

اهدای کتاب ادبیات پایداری حوزه کودک و نوجوان به خانواده شهیدان «حاجی بابایی»

«برخوردار» از اهدای کتاب کودکانه «غوره غوره، عسل زنبوره» برگرفته از یکی از داستان‌های کتاب «حاج جلال» به خانواده شهیدان «حاجی بابایی» خبر داد.
کد خبر: ۶۷۹۴۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۳ - 20July 2024

اهدای کتاب ادبیات پایداری حوزه کودک و نوجوان به خانواده شهیدان «حاجی بابایی»«محمد برخوردار» مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، اظهار داشت: در مراسمی، کتاب کودکانه «غوره غوره، عسل زنبوره» برگرفته از یکی از داستان‌های کتاب «حاج جلال» به خانواده شهیدان «حاجی بابایی» اهدا شد.

وی افزود: این کتاب به قلم «لیلا گودرزیان فرد» توسط انتشارات صریر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان انتشار داده شده است.

مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان اضافه کرد: این کتاب براساس سبک زندگی اصیل ایرانی اسلامی برای فرزندان دلبند این سرزمین نگاشته شده است و روایتی عاشقانه از رابطه پدر و فرزندی و مهر و محبت‌های یک خانواده به یکدیگر است‌.

وی تصریح کرد: نویسنده سعی کرده است که قسمتی از یک زندگی پر از فراز و نشیب اما موفق را در قالب یک داستان برای گروه سنی کودکان (ج و د) تصویرسازی کند.

برخوردار با بیان اینکه دغدغه نویسنده پرداختن به فضائل اخلاقی است که شاید در دنیای مدرن امروز گرد فراموشی به خود گرفته است، گفت: همچنین در این کتاب الگوهای موفقی که متعلق به این مرز و بوم هستند معرفی شده‌اند.

وی در پایان متذکر شد: کتاب «غوره غوره عسل زنبوره» یک کلاس آموزشی از یک نوع سبک زندگی اصیل ایرانی - اسلامی است که توصیه می‌شود هم کودکان و هم پدران و مادران آن را بخوانند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها