مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران تأکید کرد؛

تقویت فرزندآوری و ترویج ازدواج با اجرای طرح «فتحان»

«پازوکی» از تقویت فرزندآوری و ترویج ازدواج با اجرای طرح «فتحان» در استان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۶۷۹۵۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۹ - 20July 2024

تقویت فرزندآوری و ترویج ازدواج با اجرای طرح «فتحان»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، «فرشته پازوکی» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان شمار مجردین استان مازندران را ۱۴ هزار نفر اعلام کرد و اظهار داشت: فاصله بین ازدواج تا فرزندآوری بیش از پنج سال است.

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی به ازدواج و فرزندآوری از اجرای طرح «فتحان» (فرزند تحول آفرین ایران) خبر داد و افزود: این طرح تلاش دارد تمام ظرفیت‌های اداری و مردمی را برای تقویت فرزندآوری و ترویج ازدواج بکار ببندد.

پازوکی با بیان اینکه ۲۱ هزار ازدواج و ۳۵ هزار موالید در استان در این طرح دیده شده است، اضافه کرد: شش کمیته برای اجرایی شدن طرح تشکیل شده است که کمیته‌های اطلاع رسانی، تولید محتوا، آموزش، بازرسی، سلامت و مردمی از آن جمله هستند.

این مسئول خواستار همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی برای عملیاتی شدن طرح فتحان شد و گفت: باید تولیدات فرهنگی، هنری و سینمایی با هدف ترویج ازدواج و فرزندآوری انجام شود.

وی همچنین بر تولید فیلم و انیمیشن، دیوارنگاره، نصب بنر و توزیع تراکت با هدف ترویج ازدواج و فرزندآوری تأکید کرد و ادامه داد: ترویج چهره به چهره فرزندآوری و ازدواج در محلات با همکاری خیرین، دهیاران و علوم پزشکی نیز مورد انتظار است.

پازوکی با بیان اینکه کنترل جمعیت با هدف تحکیم قدرت استکبار در سطح بین الملل درحال اجراست، ادامه داد: غربی‌ها با اجرای این سیاست در کشور‌های مسلمان و غنی با هدف کشتار و قتل عام عمومی و تسلط بر ثروت به دنبال سلطه هستند.

وی با بیان اینکه دشمن سالهاست در بین ملت ایران اسلامی به دنبال کنترل جمعیت است، تصریح کرد: رفع این توطئه دشمن نیازمند هم افزایی دستگاه‌های فرهنگی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها