برگزاری آیین تکریم مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان 

آیین تکریم «احمدی‌نیا» مدیر کل پیشین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۹۶۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۵ - 20July 2024

برگزاری آیین تکریم مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان 

به گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، آیین تکریم «مسعود احمدی‌نیا» مدیر کل پیشین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با حضور «محمود پاکدل» معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد، مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد، معاونین، مدیران و کارکنان بنیاد شهید اصفهان برگزار شد.

پاکدل با اشاره به حدیثی از نبی مکرم اسلام در باب مقام شهید، اظهار داشت: خدا می‌فرماید من جانشين شهيد در خانواده او هستم، هركس رضايت آن‌ها را جلب كند رضايت مرا جلب كرده و هركس آن‌ها را به خشم آورد مرا به خشم آورده است. 

وی افزود: خدمت در بنیاد شهید جایگاه و ارزش ویژه ای دارد و ارزش این خدمت که برای شهدای اسلام و برای فداکاران اسلام انجام می‌گیرد از سایر ارزشها بیشتر است.

پاکدل، «محمد انصاری‌پور» را از نیرو‌های باسابقه استان اصفهان معرفی کرد که شناخت خوب و کاملی از ایثارگران استان و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان دارد و ادامه داد: امیدواریم با همراهی تمام همکاران بنیاد اصفهان شاهد پیشرفت‌ها، برنامه ها و تحولات بیشتری در این استان باشیم. 

در ادامه مراسم «محمد انصاری پور» سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ستان اصفهان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره ۲۴ هزار شهید استان به بیان توصیه‌های از قیام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) پرداخت. 

وی افزود: نماز اول وقت امام حسین(ع) و یاران باوفایش در ظهر عاشورا در زیر تیرباران دشمن، عشق بی نظیر آن حضرت به عبادت و بندگی را نشان داد و اهمیت آن را برای همیشه تاریخ ثبت کرد؛ نماز ظهر عاشورای حسینی، نماد امر به معروف و نهی از منکر اباعبدالله(ع) بود. 

انصاری‌پور فرصت خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران که از بهترین بندگان جامعه هستند را مغتنم شمرد و تاکید کرد تکریم مقام ایثارگران رضایت خدا و سربلندی در دنیا و آخرت را به دنبال خواهد داشت.

در پایان این مراسم، احمدی نیا مدیر کل اسبق بنیاد به برخی از اقدامات انجام شده در دوره مدیریت خود، اشاره کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها