معاون سیاسی استاندار همدان تاکید کرد؛

لزوم اقناع‌سازی و معرفت‌افزایی درخصوص حجاب

«رضانیا» گفت: جلسه قرارگاه عفاف و حجاب استان با حضور «رضانیا» گفت: اصل برای ما در حوزه عفاف و حجاب اقناع‌سازی، معرفت‌افزایی و کار فرهنگی است و اقدامات لازم سیاسی، امنیتی و انتظامی انجام شده صرفاً مقابله با رویکرد سیاسی و امنیتی معاندین و جریانات سازمان یافته داخلی بوده است.
کد خبر: ۶۷۹۶۴۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۸ - 21July 2024

۱به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، جلسه قرارگاه عفاف و حجاب استان با حضور «حسن رضانیا» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط و اعضای شورا برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان در این جلسه، اظهار داشت: اقدامات اثربخش در حوزه عفاف و حجاب طی سه سال اخیر توسط دولت مردمی شهید رئیسی در مقابله با برنامه دشمن در این بخش انجام گرفته که نیازمند مستندسازی و اطلاع‌رسانی است.

وی افزود: اصل برای ما در حوزه عفاف و حجاب اقناع‌سازی، معرفت‌افزایی و کار فرهنگی است و اقدامات لازم سیاسی، امنیتی و انتظامی انجام شده صرفاً مقابله با رویکرد سیاسی و امنیتی معاندین و جریانات سازمان یافته داخلی بوده است.

معاون سیاسی استاندار همدان تصریح کرد: طی روزهای اخیر شاهد کار ارزشمندی توسط بخش خصوصی در استان بودیم که لازم است از افتتاح مرکز پوشش اسلامی در همدان صمیمانه تشکر و حمایت کنم. این‌گونه اقدامات که با حمایت ادارات‌کل صمت و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان انجام شده، باید توسعه یابد.

وی متذکر شد: دستگاه‌های تبلیغی و اطلاع‌رسانی استان در این خصوص ورود کرده و جریان‌سازی کنند تا آحاد مختلف مردم از خدمات این مراکز اطلاع یافته و استفاده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها