شهردار محمدیه:

بازپیرایی یادمان شهدای گمنام محمدیه به اتمام رسید

«پیری» گفت: در راستای تکریم مقام شامخ شهدای دوران دفاع مقدس، بازپیرایی یادمان شهدای گمنام محمدیه به اتمام رسید.
کد خبر: ۶۷۹۷۵۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۲ - 21July 2024

«محمد پیری» شهردار محمدیه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین، اظهار داشت: ترویج فرهنگ دفاع مقدس یکی از اولویت های برنامه های فرهنگی شهرداری محمدیه است که بازپیرایی و فضاسازی مجدد مزار شهدای گمنام شهر محمدیه در این خصوص صورت گرفته است.

وی افزود: بزرگداشت و پاسداشت سیره شهدا و تکریم خانواده های این عزیزان و همچنین رزمندگان این عرصه، جزو برنامه های اصلی مجموعه شهرداری است که بنا داریم در سال جاری در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برنامه‌های متنوع و متعددی برگزار کنیم.

شهردار محمدیه، مجموعه سپاه و بسیج را یار و یاور مدیریت شهری دانست و گفت: مدیریت شهری همواره در اجرای برنامه‌ها در کنار سپاه و بسیج بوده تا رضایت حداکثری شهروندان را کسب کند و برگزاری مراسمات در مناسبت های مختلف با همکاری سپاه در ماه ها و سال های گذشته خود دلیل بر این ادعاست. 

وی ضمن ارائه عملکرد شورا و شهرداری در زمینه های عمرانی،خدماتی و رفاهی با اشاره به محصور نمودن پارک‌ها در راستای ارتقای امنیت و رفاه حال شهروندان گفت: پیرو درخواست متعدد شهروندان به جهت ایجاد مزاحمت توسط موتور سواران و موضوعات متعدد دیگر و به جهت ارتقای تامین امنیت شهروندان، مدیریت شهری اقدام به محصور کردن پارک های بهشت مهرگان، تمدن محمدیه و پارک شهر محمدیه کرده است.

پیری با اشاره به رایگان نمودن اتوبوس ها ،طرح مذکور را در جهت ارتقای زیست شهری، امید آفرینی و توجه ویژه به رفاه شهروندان دانست که خوشبختانه طرح موفقی در کشور بوده که با بررسی و آمار میدانی رضایت حداکثری شهروندان را کسب کرده‌ایم.

شهردار محمدیه با اشاره به تعامل شورای اسلامی با مجموعه شهرداری خاطر‌نشان کرد: تعامل شورا و شهرداری منجر به کسب رتبه برتر شهرداری و شورای اسلامی شهر محمدیه در استان در ارزیابی سالانه شده و امید که در سال جدید نیز با همت و پشتکار در این زمینه پیشتاز باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار