کمیسیون امنیت ملی مجلس در بیانیه‌ای با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی؛

کمیسیون نقش خود را در تحقق آرمان‌های اسلامی و مبارزه با نظام سلطه با جدیت ایفا می‌کند

کمیسیون امنیت طی بیانیه با اشاره بیانات امروز رهبری تاکید کرد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص نقش آفرینی مجلس و به ویژه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در تحولات بین المللی و سیاست جهانی بیانگر جایگاه رفیع و ویژه مجلس در نظام اسلامی است.
کد خبر: ۶۷۹۷۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۱ - 21July 2024

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای با اشاره به تاکیدات امروز رهبری نظام بر نقش آفرینی مجلس و به ویژه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در تحولات بین المللی و سیاست جهانی تاکید کرد.

کمیسیون نقش خود را در تحقق آرمان‌های اسلامی و مبارزه با نظام سلطه با جدیت ایفا می‌کند

متن این بیانیه به شرح زیر است: 

ملت رشید و قهرمان ایران اسلامی، نمایندگان شما در مجلس شورای اسلامی امروز توفیق یافتند که با مقام معظم رهبری دیدار کنند و از رهنمود‌های معظم له بهره گیرند.

تاکیدات ایشان بر نقش آفرینی مجلس و به ویژه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در تحولات بین المللی و سیاست جهانی بیانگر جایگاه رفیع و ویژه مجلس در نظام اسلامی است.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دوازدهم ضمن قدردانی از رهنمود‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی برخود فرض می‌داند که با رصد تحولات نسبت به موضع‌گیری‌های به موقع قاطع و انقلابی اقدام نماید و همچنین در خصوص تصویب قوانینی متناسب و مورد نیاز گام‌های لازم را بردارد و تمام تلاش خود را برای هم افزایی همکاری و تقویت جبهه مقاومت و دفاع از ارزش‌های والای اسلامی و ارتقای جایگاه ملت ایران در عرصه بین المللی مصروف دارد.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین به ویژه غزه قهرمان و جبهه مقاومت در سطح ملی و بین المللی را یک ضرورت اجتناب ناپذیر می‌داند و در مسیر پیش رو با بهره گیری از منویات رهبر انقلاب اسلامی تمام توان خویش را در این جهت بکار خواهد گرفت و نقش خود را در تحقق آرمان‌های اسلامی و مبارزه با نظام سلطه و وحشی گری‌های رژیم صهیونیستی با جدیت ایفا خواهد کرد.

۳۱ تیر ماه ١٤٠٣ کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار