معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه مطرح کرد؛

صدور بیش از یک میلیون و ۶۶۰ هزار مجوز برای ورود اتباع خارجی به کشور

بیگدلی گفت: یک میلیون و ۶۶۰ هزار برگه ورود یه کشور برای اتباع خارجی که قصد ورود به کشور داشتند صادر شده است.
کد خبر: ۶۷۹۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸ - 22July 2024

به گزارش خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، «علیرضا بیگدلی» معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه صبح امروز (دوشنبه) در حاشیه نمایشگاه «هزار و ۲۰ روز دیپلماسی» در وزارت امور خارجه در نشست خبری با بیان اینکه همه فعالیت‌ها در بخش کنسولی مرتبط با نیازهای اتباع ایرانی خارج از کشورمان است، اظهار داشت: در حوزه مجلس نیز مستقیم به نمایندگان مردم مربوط می‌شود. عمده ارتباط ما مرتبط با موضوعات دیپلماسی و سیاست خارجی می‌شود که مشورت‌ها، سوال‌ها و نظارت‌ها را دربرمی‌گیرد. 

صدور بیش از یک میلیون و ۶۶۰ هزار مجوز برای ورود اتباع خارجی به کشور

بیگدلی افزود: هم‌اکنون ۱۴۰‌ نمایندگی کشورمان در ۱۰۳ کشور جهان حضور دارند؛ با استفاده از ابزار کنسولی در روابط با کشورها تاثیرگذار هستیم و با استفاده از این ظرفیت منافع خود را تامین می‌کنیم.

وی گفت: حمایت از اتباع یک محور اساسی فعالیت بخش کنسولی وزارت امور خارجه است.

بیگدلی ادامه داد: هر آنچه یک ایرانی برای تسهیل امور خود در داخل و خارج از کشور با دولت نیاز دارد وزارت امور خارجه نمایندگی می‌کند.

معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان خارج از کشور خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲، برای ایرانیان خارج از کشور بیش از ۲۰۰ هزار گذرنامه صادر شده است.

بیگدلی با بیان اینکه یک میلیون و ۶۶۰ هزار برگه ورود یه کشور برای اتباع خارجی که قصد ورود به کشور داشتند صادر شده است، گفت: ۱۲ هزار برگه عبور برای ایرانیان خارج از کشور که گذرنامه آن‌ها دچار مخدوشی و ... بود صادر شده است.

ادامه دارد....

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار