مشاور عالی قرارگاه نیرو‌های مسلح:

تربیت سربازان با مهارت‌های مختلف از برنامه‌های ستاد کل نیرو‌های مسلح است

سردار کمالی گفت: تربیت سربازان با مهارت‌های مختلف از برنامه‌های ستاد کل نیرو‌های مسلح است. برابر تدابیر اتخاذ شده در سیاست‌های کلان ستاد کل نیرو‌های مسلح و وزارت دفاع بستر و زیرساخت‌های مورد نیاز این موضوع فراهم شده است.
کد خبر: ۶۷۹۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴ - 22July 2024

تربیت سربازان با مهارت‌های مختلف از برنامه‌های ستاد کل نیرو‌های مسلح استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «موسی کمالی» مشاور عالی قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیرو‌های مسلح با حضور در خراسان شمالی در ضمن جلسه‌ای با نمایندگان نیرو‌های نظامی و انتظامی استان، با بیان اینکه دوره‌های مهارت آموزی ظرفیت اشتغال آفرینی را برای کارکنان وظیفه آماده می‌کند، اظهار داشت: مهارت‌آموزی در دوران خدمت مقدس سربازی، حق سربازان است و باید از فرماندهان خود در یگان‌ها مطالبه نمایند.

وی با اشاره به مهارت‌آموزی بیش از یک میلیون و ۶۵۰ هزار سرباز در سال جاری، تصریح کرد: با برگزاری کارگاه‌های مهارت‌آموزی و فنی وحرفه‌ای با همکاری نهاد‌های آموزشی و دانشگاهی، گواهینامه مهارت برای این دسته از سربازان صادر و از این تعداد، ۸۵۰ هزار نفر توانستند وارد بازار کار شوند.

سردار کمالی با تأکید بر ضرورت استفاده بهینه از زمان و اوقات فراغت کارکنان وظیفه در یگان‌های خدمتی، گفت: تربیت سربازان با مهارت‌های مختلف از برنامه‌های ستاد کل نیروهای مسلح است. برابر تدابیر اتخاذ شده در سیاست‌های کلان ستاد کل نیرو‌های مسلح و وزارت دفاع بستر و زیرساخت‌های مورد نیاز این موضوع فراهم شده است. سربازانی که گواهی مهارت داشته باشند می‌توانند برای ایجاد اشتغال از ظرفیت تسهیلات ویژه بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار