مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج فرهنگیان خوزستان:

جریان امروز غزه، تکرار جریان واقعه کربلا است

حجت‌الاسلام نجاتی‌زاده گفت: امروزه برادران اهل سنت ما در غزه، وقتی می‌خواهند شرایط آن منطقه را تشبیه کنند آن را به کربلا تشبیه می‌کنند و می‌گویند داستان کربلا در غزه تکرار شده است.
کد خبر: ۶۷۹۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۵ - 22July 2024

جریان امروز غزه، تکرار جریان واقعه کربلا استبه گزارش دفاع‌پرس از استان خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «احمد نجاتی‌زاده» مسئول نمایندگی ولی فقیه بسیج فرهنگیان خوزستان امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای با بیان اینکه جریان غزه تکرار جریان واقعه کربلا است، اظهار داشت: بلاهایی که دشمن سر امام حسین(ع) آورد را اکنون رژیم صهیونیستی دارد سر مردم بی‌سرپناه و بی‌دفاع غزه می‌آورد.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه افزود: امروزه برادران اهل سنت ما در غزه، وقتی می‌خواهند شرایط آن منطقه را تشبیه کنند آن را به کربلا تشبیه می‌کنند و می‌گویند داستان کربلا در غزه تکرار شده است.

حجت‌الاسلام نجاتی‌زاده گفت: جریان امروز غزه، تکرار جریان واقعه کربلا است؛ اگر آقا اباعبدالله الحسین(ع) سر جنگ داشت، با زن و بچه وارد صحنه کربلا نمی‌شد. بلاهایی که دشمن سر امام حسین(ع) آورد را اکنون رژیم صهیونیستی دارد سر مردم بی‌سرپناه و بی‌دفاع غزه می‌آورد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه بسیج فرهنگیان خوزستان یادآور شد: در کربلا آب را بر اهل بیت(ع) بستند و در غزه هم می‌بینیم که آب و راه‌های مواصلاتی را بسته‌اند و اجازه ورود امکانات را نمی‌دهند. در کربلا، چند هزار نفر به حدود ۷۰ نفر حمله کردند و اکنون هم می‌بینیم از همه جا جمع شده‌اند و دارند بر سر مردم غزه آتش می‌بارند.

وی بیان داشت: همه ابرقدرت‌ها، کشورهای استعمارگر که تاریخچه آن‌ها مملو از ظلم به بشریت بوده است، کشورهای مرتجع عرب مانند عربستان سعودی و برخی از حکام کشورهای خلیج‌فارس جمع شده‌اند و به کمک کشور جعلی اسرائیل غاصب آمده‌اند تا مردم غزه را از سرزمین خود بیرون کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار