طبخ و توزیع بیش از 76 هزار پرس غذای گرم در قالب پویش اطعام حسینی در بندرعباس

«جاودان» گفت: از ابتدای محرم تا کنون، تعداد 76 هزار و 336 پرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان در مناطق محروم و سفره های عزاداران حسینی در شهرستان بندرعباس توزیع شده است.
کد خبر: ۶۷۹۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۸ - 22July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، «محمود جاودان» رئیس کمیته امداد منطقه دو بندرعباس اظهار داشت: کمیته امداد با همکاری خیران گرامی و مراکز نیکوکاری از ابتدای محرم تا کنون، تعداد 76 هزار و 336 پرس غذای گرم در قالب پویش "اطعام و احسان حسینی" طبخ و بین نیازمندان در سطح شهر و روستاهای شهرستان بندرعباس به مناسبت روز های عزاداری وسوگواری شهادت اباعبدلله الحسین(علیه السلام) پخت و بین نیازمندان توزیع کرده است.

جاودان با بیان اینکه این امر خداپسندانه با نذورات مردمی و مشارکت صد در صدی مردم و خیرین نیک اندیش انجام شده، افزود: ارزش غذای های گرم توزیع شده بین نیازمندان بالغ بر 11 میلیارد و 450 تومان بوده است.

رئیس کمیته امداد منطقه دو بندرعباس یادآور شد: طبخ و توزیع غذای گرم در قالب پویش اطعام حسینی در کمیته امداد منطقه دو بندرعباس با همکاری 17 آشپزخانه از سوی مراکز نیکوکاری فعال محلات انجام شده و با همراهی نمایندگان همان مراکز نیکوکاری نیز به نیازمندان اهدا گردیده است و این کار خیر و خداپسندانه تا پایان ماه محرم ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار