مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری موجب کشف استعداد‌های جدید می‌شود

سرهنگ «خواست خدایی» گفت: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری موجب کشف و پرورش استعداد‌های جدید خواهد شد.
کد خبر: ۶۷۹۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۶ - 22July 2024
برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری موجب کشف استعداد‌های جدید می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد،نشست هماهنگی برگزاری سیزدهمین جشنواره ادبی یوسف و بیست و ششمین جشنواره شعر و تئاتر دفاع مقدس و مقاومت با حضور سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. 
 
سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با تسلیت ایام محرم اظهار داشت: اگر خون شهدا نبود انقلاب اسلامی پابرجا نبود و در واقع انقلاب و دفاع مقدس ما برگرفته از فرهنگ عاشورا است. 
 
سرهنگ خواست خدایی به فرموده امام خمینی (ره) در خصوص خون شهدا امتداد خون شهدای کربلای است، اشاره کرد و افزود: به واسطه خون شهدا کشور بیمه شده است و قدم برداشتن در راه فرهنگ ایثار و شهادت افتخار بزرگی برای همه ما است.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برگزاری جشنواره‌هایی از قبیل شعر و دفاع مقدس و مقاومت و جایزه ادبی یوسف به کشف، رشد و شکوفایی استعداد‌ها در استان کمک می‌کند.
 
وی با بیان اینکه با برگزاری این جشنواره از ظرفیت‌های اثرگذار و سوژه‌های ناب در استان به خوبی استفاده می‌شود، ابراز داشت: پوستر جشنواره شعر دفاع مقدس و جایزه ادبی یوسف در استان طراحی و رونمایی می‌شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار