مدیر اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان:

کتاب «آن شش ماه» از سندهای قطعی دوران دفاع مقدس است

سردار «ظفری» با بیان اینکه در کتاب «آن شش ماه» نگاه و اعتقاد استراتژی در دفاع مقدس اتفاق افتاده است، گفت: این کتاب از سندهای قطعی دوران دفاع مقدس برای مراجعه است.
کد خبر: ۶۷۹۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۳ - 22July 2024

کتاب «آن شش ماه» از سندهای قطعی دوران دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی ظفری» مدیر اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان امروز (دوشنبه) در آیین رونمایی از کتاب «آن شش ماه» اظهار داشت: این نوع مجالس، مجلس شهدای زنده است و شکوه مجالس به کثرت آدم‌های حاضر در آن نیست، بلکه به افکار و اندیشه‌های افراد است.

وی با تاکید براینکه باید به سمت ایجاد ظرفیت برای جوانان حرکت کنیم، افزود: باید با اقدامات فرهنگی مناسب قشر جوان را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنیم.

مدیر اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان با بیان اینکه محتوای کتاب «آن شش ماه» اندیشه همه رزمندگان استان همدان است، افزود: این کتاب حاصل دقت یک جمع از استان همدان است که شش ماه از دفاع مقدس را بیان می‌کند.

وی اضافه کرد: شش ماه یعنی بسیج عمومی جامعه که مانع از ورود بیشتر دشمن به جامعه شدند، در این شش با محوریت بچه های همدان در ابتدای جنگ در جبهه سرپل ذهاب در برابر دشمن سد ایجاد می‌کنند و مانع از ورود آن می‌شوند. 

سردار ظفری با بیان اینکه در این کتاب نگاه و اعتقاد استراتژی در دفاع مقدس اتفاق افتاده است، تصریح کرد: این کتاب از سندهای قطعی دوران دفاع مقدس برای مراجعه است.

وی در پایان خبر از رونمایی دانش‌نامه استان همدان که متقن‌ترین سند تاریخی استان است داد و گفت: در نگارش این دانش‌نامه از مشورت پیشکسوتان دفاع مقدس استفاده شده است و منبعی برای کارهای تحقیقاتی خواهد بود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار