مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) خبر داد؛

تولید ۲۰ مستند از شهدای همدان

سردار «فرجی» با اشاره به تولید ۲۰ مستند درخصوص شهدای همدان کلید خورده است، گفت: این مستندها از اقشار مختلف شهدا از شهدای فرمانده، شهدای بسیجی و شهدای سرباز تهیه خواهد شد.
کد خبر: ۶۸۰۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۸ - 22July 2024

تولید ۲۰ مستند از شهدای همدانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی فرجی» مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) امروز (دوشنبه) در آیین رونمایی از کتاب «آن شش ماه» در موزه دفاع مقدس همدان اظهار داشت: در آن شش ماه دوران دفاع مقدس تجهیزات و سلاح مناسبی نداشتیم اما توانستیم مانع از ورود دشمنان به کشور شویم.

وی با اشاره به تولید ۲۰ مستند درخصوص شهدای همدان کلید خورده است، افزود: این مستندها از اقشار مختلف شهدا از شهدای فرمانده، شهدای بسیجی و شهدای سرباز تهیه خواهد شد.

مشاور فرمانده سپاه همدان با بیان اینکه فیلم خواهر «دباغ» توسط صدا و سیما تولید می‌شود، گفت: فیلم شهید «قهاری‌سعید» نیز جهت شرکت در جشنواره فیلم فجر تولید و آماده خواهد شد و درخصوص تهیه مستند شهید همدانی هم جلساتی برگزار شده است.

وی در پایان با بیان اینکه هر مشورتی در خصوص توجه به فرهنگ ایثار و شهادت را پذیرا هستیم، متدکر شد: اسناد مربوط به دفاع مقدس همچون کیف کاری شهید چیت‌سازیان را از استانهای دیگر به همدان آوردیم و در محل کنگره شهدا مکان خوبی به عنوان مخزن اسرار در اختیار گرفتیم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار