بخشدار مرکزی شهرستان خاش:

عملیات اجرایی مجتمع خدماتی، رفاهی، سیاحتی و زیارتی در خاش آغاز شد

قلندرزهی گفت: یک مجتمع خدماتی، رفاهی، سیاحتی و زیارتی نیز با هدف ارایه خدمات شایسته به مسافران محور تراتزیتی و نیز زائران که قصد سفر به مرکز استان و مشهد مقدس و زائران پاکستانی قصد تشرف به عراق و پیاده روی اربعین را دارند، در محدوده دهستان کارواندر ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۶۸۰۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۱ - 23July 2024

عملیات اجرایی مجتمع خدماتی، رفاهی، سیاحتی و زیارتی در حوزه کارواندر خاش آغاز شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، «عید محمد قلندرزهی» بخشدار مرکزی شهرستان خاش گفت: یک مجتمع خدماتی، رفاهی، سیاحتی و زیارتی نیز با هدف ارایه خدمات شایسته به مسافران محورتراتزیتی و نیز زائران که قصد سفر به مرکز استان و مشهد مقدس و زائران پاکستانی قصد تشرف به عراق و پیاده روی اربعین را دارند، در محدوده دهستان کارواندر ایجاد می‌شود.

وی افزود: برای ایجاد این موکب زائر پذیر با حمایت های استانداری سیستان و بلوچستان، معاونت هماهنگی امور عمرانی و دفتر فنی و اداره کل امور روستایی استانداری سیستان و بلوچستان، سازمان همیاری، شهرداری و دهیاری‌های کشور، همکاری ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، میراث فرهنگی و غیره افزون بر ۲۶ میلیارد ریال هزینه می شود‌.

بخشدار مرکزی شهرستان خاش گفت: برای این مجموعه یک سایبان، آب سردکن، تانکر ذخیره آب،، نمازخانه و خودروی نیسان آتش نشانی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار