هشدار حماس درباره ورود غیرقانونی صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی

جنبش حماس شامگاه دوشنبه هشدار داد که تصمیم صهیونیست‌های موسوم به «گروه معبد» برای ورود به مسجدالاقصی، بخش دیگری از اقدامات یهودی‌سازی این مکان مقدس است.
کد خبر: ۶۸۰۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰ - 23July 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» شامگاه دوشنبه درباره هرگونه ورود غیرقانونی و یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی هشدار داد.

هشدار حماس درباره ورود غیرقانونی صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی

جنبش حماس در بیانیه‌ای گفت: «آنچه گروه معبد در زمینه هجوم به مسجدالاقصی در روز سه‌شنبه برنامه‌ریزی کرده، قسمت جدیدی از اقدامات برای یهودی‌سازی الاقصی و قدس اشغالی است».

شبکه «الجزیره» به نقل از حماس گزارش داد: «ما نسبت به هرگونه آسیب به مسجدالاقصی هشدار داده و از توده‌های مردم خود می‌خواهیم که برای محافظت از الاقصی و بیت‌المقدس در برابر هتک حرمت و پروژه‌های یهودی‌سازی بسیج شوند».

در این بیانیه تاکید شده است: «ما از مردم خود در کرانه باختری، بیت‌المقدس و دیگر مناطق می‌خواهیم از صبح روز سه‌شنبه به بسیج عمومی و حضور در الاقصی و صحن‌های آن بپردازند».

حماس همچنین اضافه کرد: «ما از ملت عربی و اسلامی نیز درخواست می‌کنیم که برای حمایت از الاقصی که با خطرناک‌ترین پروژه‌های هتک حرمت و یهودی‌سازی مواجه است، قیام کنند».

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار