هویت شهید «ابراهیم آقایی آنالوچه» شناسایی شد+ تصاویر

هویت شهید «ابراهیم آقایی آنالوچه» که به‌عنوان شهید گمنام در گلزار شهدای شهرستان «سپیدان» استان فارس به خاک سپرده شده بود، شناسایی شد.
کد خبر: ۶۸۰۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۸ - 23July 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، هویت شهید «ابراهیم آقایی آنالوچه» که به‌عنوان شهید گمنام در گلزار شهدای شهرستان «سپیدان» استان فارس به خاک سپرده شده بود، از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

سردار «مهدی کبیری‌پور» جانشین فرمانده سپاه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین «حسین دشتی» جانشین حوزه نمایندگی ولی‌فقیه سپاه قم و جمعی از فعالان عرصه ایثار و شهادت، شامگاه دوشنبه با حضور در منزل یکی از خواهران این شهید گران‌قدر، محل تدفین این شهید را به خانواده وی اعلام کردند.

هویت شهید «ابراهیم آقایی آنالوچه» شناسایی شد+ تصاویر

شهید «ابراهیم آقایی آنالوچه» فرزند خداکرم، متولد سال ۱۳۴۳ بود که پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در مبارزات خیابانی مردمی قم علیه رژیم پهلوی حضور داشت و بار‌ها با عوامل ستم‌شاهی درگیر شده بود. وی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و با آغاز جنگ تحمیلی از قم به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شد.

شهید آقایی قبل از آخرین اعزام خود به جبهه، لباس دامادی را هم به تن کرده بود؛ اما این موضوع هم نتوانست از عزم او برای رفتن به جبهه کم کند. سرانجام این تازه‌داماد ۱۵ روزه، سال ۱۳۶۰ در حالی که به‌عنوان خط‌شکن در عملیات «طریق‌القدس» حضور داشت، شهد شیرین شهادت را نوشید و هیچ‌یک از همرزمانش نتوانستند پیکر وی را پیدا و شناسایی کنند.

هویت شهید «ابراهیم آقایی آنالوچه» شناسایی شد+ تصاویر

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار