مدیر مجتمع آموزشی شهید خوارزمی مشهد:

شهادت؛ مدال افتخار مدافعان سلامت است

محمودآبادی گفت: مسیر شهادت در زمان شیوع کرونا برای کارکنان حوزه بهداشت و درمان باز شد و نام خود را در تاریخ این مرزو بوم جاودانه کردند که به طور قطع خداوند این مدال افتخار را بی‌علت به آن‌ها اعطا نکرد.
کد خبر: ۶۸۰۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲ - 23July 2024

شهادت؛ مدال افتخار مدافعان سلامت استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «زارع محمودآبادی» مدیر مجتمع آموزشی شهید خوارزمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مراسم سالگرد عروج مدافع سلامت «عبدالعلی خوارزمی» اظهار داشت: مسیر شهادت در زمان شیوع کرونا برای کارکنان حوزه بهداشت و درمان باز شد و به طور قطع خداوند این مدال افتخار را بی‌علت به آنها اعطا نکرد.

وی با اشاره به اهمیت خدمات کادر بهداشت و درمان افزود: همه کسانی که در دوران کرونا اثرگذار بودند قابل ستایش هستند و باید از آنان به‌عنوان مجاهدان عرصه سلامت نام برد؛ مردان و زنانی که دلاورمردانه برای سلامت مردم وارد کارزار مبارزه با آن بیماری منحوس شدند.

مدیر مجتمع آموزشی شهید خوارزمی ادامه داد: به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی دوران کرونا هم فرصت بود و هم تهدید و چه زیبا شهدای مدافع سلامت از این فرصت استفاده کردند و نام خود را در تاریخ این مرزو بوم جاودانه کردند.

محمودآبادی با اشاره به سیره شهیدپروری مادران و پدران ایران زمین، سهم مدافعان سلامت در پهنای جغرافیایی ایران اسلامی را برجسته دانست و گفت: شهدای مدافع سلامت همچون شهید عبدالعلی خوارزمی خالصانه در خدمت به مردم در عرصه سلامت پیشگام بودند.

وی با اشاره به چهارمین سالگرد شهادت عبدالعلی خوارزمی و خدمات ارزنده وی برای سلامت مردم تصریح کرد: در سایه توکل به خدا، اخلاص، مردمداری، خستگی‌ناپذیری و تخصص و تعهد شهیدانی، چون خوارزمی توانستیم دوران کرونا را پشت سر بگذاریم.

مدیر مجتمع آموزشی شهید خوارزمی در پایان با گرامیداشت یاد و نام امام راحل، شهدا، شهدای مدافع سلامت بخصوص شهید خوارزمی از خداوند متعال خواست که به برکت خون شهدا، به همه خدمتگزاران مردم توفیقات روزافزون عطا کند تا شرمنده خون شهدا نباشند.

دکتر «عبدالعلی خوارزمی» از استادان برجسته گروه اطفال ۳۱ تیر ۱۳۹۹ در مسیر خدمت‌رسانی به بیماران، بر اثر ابتلا به کرونا به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار