معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش:

نیروی زمینی ارتش خدمات درمانی ارزنده‌ای به مردم ارائه کرده است

امیر سرتیپ «قربانی» گفت: مجموعه بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش در سال‌های اخیر خدمات ارزنده‌ای به مردم در سراسر کشور ارائه کرده است.
کد خبر: ۶۸۰۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۰ - 23July 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «یوسف قربانی» معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش با حضور در اداره بهداشت، امداد و درمان نزاجا از بخش‌های مختلف این یگان بازدید کرد.

بهداشت و درمان نزاجا خدمات ارزنده‌ای به مردم ارائه کرده است/حضور به موقع ارتش در تمامی صحنه‌ها موجب افزایش محبوبیت ارتش شده است

امیر سرتیپ قربانی ادامه داد: مجموعه بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش در سال‌های اخیر خدمات ارزنده‌ای را به کارکنان، خانواده‌ها و مردم در سراسر کشور ارائه کرده است.

معاون هماهنگ‌کننده نزاجا با بیان اینکه امروز خدمات درمانی از جمله نیاز‌های اساسی برای خانواده‌هاست، گفت: نیروی زمینی ارتش به داشتن تیم‌های پزشکی مجرب به خود می‌بالد و تلاش شبانه‌روزی کارکنان خدوم اداره بهداشت و درمان نزاجا موجب سلامت روحی و روانی یک مجموعه است که امروز نیروی زمینی ارتش از این مؤلفه برخوردار است.

وی مجموعه بزرگ ارتش را همواره مورد اعتماد فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) و مردم خواند و افزود: حضور به‌موقع و عملکرد یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه نیروی زمینی ارتش در تمامی صحنه‌ها و به‌خصوص در حوادث غیرمترقبه و مردم‌یاری موجب افزایش محبوبیت ارتش و جلب رضایت و اعتماد قلبی بیش از پیش مردم شده است.

امیر قربانی خاطرنشان کرد: امروز نگاه و امید ملت به ارتش و نیرو‌های مسلح است و بر این اساس، تمامی دستگاه‌های ذی‌ربط از جمله اداره بهداشت و درمان نزاجا باید در این مسیر رویکرد راهبردی اتخاذ و برنامه‌های بلندمدت را جهت پیشرفت اهداف خود طراحی و تدوین کند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار