سردار رادان:

وظیفه مسئولان ادامه راه شهداست

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: من و همه مسئولان زحمتکش اين مرز و بوم وظيفه داريم تا راه شهدای والامقام را ادامه دهيم و کاری کنيم که بر عزت و اقتدار جمهوری اسلامی افزوده شود.
کد خبر: ۶۸۰۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۳ - 23July 2024
وظیفه مسئولان ادامه راه شهداستبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی کشور امروز در بدو ورود به کرمانشاه با خانواده شهید گودینی دیدار کرد و اظهار داشت: شهادت راه پرافتخاری است که خداوند سبحان آن را در مسير بهترين بندگان خود قرار می‌دهد و آن‌هايی که در اين وادی گام می‌نهند جزو سعادت‌مندترين افراد هستند.
 
وی ادامه داد: شهدای والامقام جزو برگزيدگان و مقربان درگاه الهی به شمار مي‌روند که راه صدساله را يک‌شبه پيموده و عاقبت‌بخيری در دنيا و آخرت را برای خود به ارمغان آوردند و جاودانه شده‌اند.
 
سردار رادان افزود: امروز جمهوری اسلامی به برکت خون پاک و مطهر همين شهداست که با وجود همه تنگناها و مشکلاتی که دشمنان ايجاد کرده‌اند يکی پس از ديگری قله‌های پرافتخار را در می‌نوردد و به يک قدرت بزرگ جهانی تبديل شده است.
 
این مسئول تصريح کرد: من و همه مسئولان زحمتکش اين مرز و بوم وظيفه داريم تا راه شهدای والامقام را ادامه دهيم و کاری کنيم که بر عزت و اقتدار جمهوری اسلامی افزوده شود.
 
وی در ادامه اجر و پاداش خانواده معظم شهدا را نيز کمتر از شهيدان ندانست و افزود: آن‌ها بايد در برابر مصائب، صبر و شکيبايی پيشه کنند و تحمل داشته باشند تا در اجر شهيد عزيزشان سهيم باشند.
 
فرمانده فراجا در پايان و با بيان اينکه وجود خانواده شهدا برای جامعه اسلامی ما پر از فيض و برکت است، خاطرنشان کرد: خانواده شهيد بودن افتخار بسيار بزرگی است که بايد آن را قدر دانست چرا که اين افراد در نزد خداوند متعال از احترام و ارزش بسيار زيادی برخوردار هستند.
 
در اين ديدار فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی با اهداي لوح و هدايايی از خانواده شهيد گودينی تجليل کرد.
 
سردار رادان در ادامه به منظور بازديد از مرز خسروی راهی این مرز شد. بازديد از مرز خسروی يکی از اصلی‌ترين پايانه‌های محل تردد زائران اربعين و شرکت در جلسه ششمين جلسه قرارگاه اربعين فراجا از ديگر برنامه‌های سفر فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی به استان کرمانشاه است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار