پیشکسوت دفاع مقدس خوزستان:

رسالت خطیر رسانه‌ها جهاد تبیین است

سردار خزاعلی کفت: رسانه‌های ارزشی و متعهد باید گنج نهان درون سینه رزمندگان را کشف و آن را برای انتقال تجربه به نسل جوان منتشر کنند.
کد خبر: ۶۸۰۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵ - 24July 2024

رسالت خطیر رسانه‌ها معرفی ظرفیت‌ها و انتقال ارزش‌ها به جامعه استبه گزارش خبرنگار دفاعپرس از خوزستان، سردار «سعید خزاعلی» از پیشکسوتان دفاع مقدس و از فرماندهان قرارگاه سری نصرت امروز با حضور در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ضمن حضور در دفتر خبرگزاری دفاع مقدس استان از واحدهای مختلف این اداره کل بازدید کرد.

وی در بازدید از دفتر خبرگزاری دفاع مقدس خوزستان، رسالت خطیر رسانه‌ها را معرفی ظرفیت‌ها و انتقال ارزش‌ها به جامعه دانست و اظهار داشت: رسانه‌های ارزشی و متعهد باید گنج نهان درون سینه رزمندگان را کشف و آن را برای انتقال تجربه به نسل جوان منتشر کنند.

سردار خزاعلی گفت: در تمام دنیا کهنه سربازان را به شدت احترام می‌کنند و امتیازات ویژه‌ای هم برای آن‌ها قائل می‌شوند این در حالی است که بسیاری پیشکسوتان دوران دفاع مقدس ما ناشناخته و مظلوم واقع شده‌اند و خروج این‌ها از این فضا، مرهون حضور رسانه‌هاست.

همرزم شهید «علی هاشمی» افزود: دنیای امروز دست رسانه‌هاست و مهمترین بخش رسانه، محتوایی است که تولید می‌کند. همان گونه که فیلمنامه اساس یک فیلم موفق است در رسانه هم محتوای ارزشمندی همچون پرداختن به دوران دفاع مقدس یک سوژه ناب برای جوانانی است که همیشه نیاز به یادآوری و تلنگر دارند.

وی متذکر شد: رسانه‌های دشمن به شدت در حال برنامه ریزی برای جذب جوانان ما هستند و این رسالت شما را در قبال این نسل دوچندان می‌کند و چه پل ارتباطی مناسب‌تری از رزمندگانی که در سنگرهای ایثار و جهاد به اندازه چند دانشگاه معتبر، آموختند و آماده ارائه آن درس‌های زیبا هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار