مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس:

یادمان های شهدای گمنام، مکانی برای ارتباط گیری مردم با پروردگار الهی و شهدا است

سرتیپ دوم پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» گفت: یادمان های شهدای گمنام مکانی جهت راز و نیاز مردم و ارتباط گیری آنها با پروردگار الهی و شهدا است.
کد خبر: ۶۸۰۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴ - 24July 2024

یادمان های شهدای گمنام، مکانی برای ارتباط گیری مردم با پروردگار الهی و شهدا استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، سرتیپ دوم پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس در جلسه شورای حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان اقلید که با حضور فرماندار و اعضای شورا امروز در دفتر فرماندار این شهرستان برگزار شد با بیان اینکه یادمان های شهدای گمنام مکانی جهت ارتباط گیری مردم با خداوند و شهدا است که همه بای باید در راستای تکمیل این یادمان ها تلاش کنیم.

سردار کوشکی بیان داشت: فرماندار باید تمامی مصوبات جلسه گذشته شورای حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان را بررسی و اگر مصوبه ای به سرانجام نرسیده پیگیری نماید و در جهت مشکلات خدماتی شهدای گمنام اقلید نیز تعیین و تکلیف لازم را انجام دهند.

وی تصریح کرد: یادمان های شهدای گمنام باید در دسترس عموم مردم باشد و در خصوص یادمان شهدای گمنام دانشگاه فرهنگیان اقلید نیز در خصوص پیشرفت ساخت یادمان شهید فیلم دو دقیقه ای تهیه و به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ارسال گردد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس ضمن تقدیر و تشکر و قدردانی از شهرداری و شورای شهر اقلید در خصوص نصب تصاویر شهدا در ورودی ها و سطح شهر گفت: سپاه ناحیه شهرستان نیز باید در خصوص ساخت حوزه مقاومت در جوار یادمان شهدای گمنام شهر اقلید و برگزاری برنامه های فرهنگی در این یادمان اقدام نماید.

در این جلسه اعضای حاضر به بیان نقطه و نظرات خود در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان پرداختند و در پایان مصوبات لازم در جهت ساخت و تکمیل یادمان های شهدای گمنام شهرستان به تصویب رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها