مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر ماهشهر:

فضای معنوی وجود شهدای گمنام باعث ایجاد فضای تحرک در حوزه تولید می‌شود

برزگر گفت: خدا را شاکریم که بسیاری از شرکت‌های فعال در منطقه ویژه اقتصادی افتخار میزبانی از یک شهید گمنام را دارند و همه به داشتن چنین فضای معنوی و متبرکی نیز افتخار می‌کنند.
کد خبر: ۶۸۰۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴ - 24July 2024

فضای معنوی وجود شهدای گمنام باعث ایجاد فضای تحرک در حوزه تولید می‌شود«پیام برزگر» مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر ماهشهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعپرس از خوزستان، به وجود شهید گمنام حاضر در این مجموعه اشاره کرد و اظهار داشت: آرامشی که بعد از خاکسپاری این شهید گمنام در محوطه سازمان ایجاد شده، بی نظیر و خاک متبرک این فرزند خوشنام وطن مایه مباهات همه ما است.

وی افزود: در مسیر تردد وقتی به یادمان و مقبره شهید نگاه می‌کنم شاهد خلوت عده ای از پرسنل یا شهروندان با این شهید می‌شوم که برایش خواهری یا برادری می‌کنند. صحنه‌ای که ما را بابت داشتن چنین زیارتگاهی مسرور می‌کند.

برزگر گفت: تا به حال چندین نفر با ذکر خاطراتی از شفا گرفتن و اقتدا کردن به این شهید، گفته‌اند و امیدواریم که برکات وجود این شهدا بیش از این شامل حال همه ما شود.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر ماهشهر یادآور شد: خدا را شاکریم که بسیاری از شرکت‌های فعال در این منطقه افتخار میزبانی از یک شهید گمنام را دارند و همه به داشتن چنین فضای معنوی و متبرکی نیز افتخار می‌کنند.

وی تصریح کرد: ما در خط مقدم تولید قرار داریم و تمام تلاش‌مان این است که در مبارزه با تحریم‌ها و نقشه‌های شوم اقتصادی استکبار بایستیم و نگذاریم که قطار تولید به خصوص در حوزه محصولات پتروشیمی از حرکت بایستد و قطعا در این راه نیاز به دعای خیر شهدا داریم که هر چه آرامش امروز است از فداکاری و ایثار دیروز همین جوانانی است که در کنار ما آرمیده‌اند.

برزگر گفت: اکثر مراسمات دینی، مذهبی و مناسبت‌ها را در جوار یادمان شهید گمنام برگزار می‌کنیم تا به کارکنان، مدیران و کارگران خدوم‌مان بگوئیم که هر آنچه امروز در اوج عزت، امنیت، اقتدار و مدار تولید قرار داریم همه مدیون و مرهون خون همین شهدا است.

گفت‌وگو: هوشنگ نوبخت 

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار