یک کارگردان انیمیشن در همدان خبر داد؛

تولید انیمیشن سینمایی با محتوای ایران باستان در همدان

«سیفی» از آغاز تولید انیمیشن سینمایی «کیمیاگر و گوزن طلایی» در همدان خبر داد و گفت: این انیمیشن سینمایی روایتگر داستانی تخیلی، پر از رمز و راز، شگفتی و هیجان انگیز است که در ایران باستان شکل می‌گیرد.
کد خبر: ۶۸۰۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲ - 24July 2024

۱به گزارش دفاع‌پرس از همدان، «امید سیفی» تهیه کننده و کارگردان انیمیشن سینمایی «کیمیاگر و گوزن طلایی» از آغاز تولید این انیمیشن در همدان خبر داد و اظهار داشت: این انیمیشن سینمایی روایتگر داستانی تخیلی، پر از رمز و راز، شگفتی و هیجان انگیز است که در ایران باستان شکل می‌گیرد.

وی با بیان اینکه تحقیق و نگارش فیلمنامه اثر نزدیک به سه سال زمان برده است، افزود: مخاطب اصلی آن گروه سنی نوجوان و تا حدودی کودک است.

کارگردان انیمیشن سینمایی "کیمیاگر و گوزن طلایی" تصریح کرد: ساخت این اثر منحصر به فرد سینمایی توسط گروهی حرفه‌ای و مجرب با بهره‌گیری از آخرین فناوری‌های روز دنیا ( طراحی و اجرا ) در مدت زمان دو سال انجام خواهد شد.

 وی با بیان اینکه مرحله پیش تولید آن اخیراً شروع شده است، گفت: برای اکران این اثر جذاب علاوه بر سینماهای کشور، اکران بین‌المللی نیز پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده است.

 سیفی متذکر شد: فیلمنامه «کیمیاگر و گوزن طلایی» اخیراً مجوز پروانه ساخت خود را از وزارت ارشاد اخذ کرده است که پژوهش و نویسندگی کار بر عهده «غلامرضا حبیبی» و کارشناس مذهبی آن «محمدحسین رجبی دوانی»، حجت السلام «ابراهیم گنجعلی» و حجت‌السلام «حسن قائمی» است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار