رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح:

باید حامی روحانیت و در مسیر انقلاب و ولایت باشیم

حجت الاسلام «گواهی» گفت: امروز بسیاری از دست‌ها مسلح شدند تا مردم را از حوزه‌های علمیه و روحانیت جدا کنند و باید حامی روحانیت و دین و در مسیر انقلاب و ولایت بود تا آسیبی به مملکت نرسد و انقلاب ما به انقلاب موعود برسد.
کد خبر: ۶۸۰۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۷ - 24July 2024

باید حامی روحانیت و مسیر انقلاب و ولایت باشیمبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، حجت‌الاسلام «عبدالعلی گواهی» رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح شب گذشته در مراسم هفتمین روز ارتحال حجت‌الاسلام «سید عربعلی جباری» امام جمعه فقید شهرستان بهشهر در مصلای آیت‌الله جباری (ره) بهشهر اظهار داشت: امام‌جمعه فقید بهشهر در حرکت بسیار ارزشمند دسته جات عزاداری در روز عاشورا چندین ساعت به اتفاق مسئولان ایستادند و از عزاداران استقبال کردند و در شب شام غریبان بعد از روضه خوانی مزد ۵۰ سال روضه خوانی خود را گرفت و به نزد خداوند شتافت.

وی افزود: افتخاری بالاتر از این نیست که روز عاشورا، شب شام غریبان، جامه عزابرتن و شب شام غریبان سیدالشهدا آسمانی شد و برای یک روحانی افتخاری بزرگ‌تر از این نیست که روضه خوان امام حسین (ع) باشد و در همان مجلس جان به جان آفرین تسلیم کند.

رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: علی‌رغم همه تبلیغات گسترده از بدو تولد اسلام تاکنون علیه دین و مروجان دین، مردم همچنان در این مسیر هستند.

حجت‌الاسلام گواهی یادآور شد: اگر علمای دین نبودند نامی و خبری از اسلام نبود و تجلیل از علما بعد از هزار و ۲۰۰ سال بعد از غیبت امام زمان وظیفه سنگینی است و آنچه اسلام را به سرانجام رسانده و از تهدیدات و خطرات حفظ کند، نقش روحانیت بود.

وی خاطرنشان کرد: در طول انقلاب، روحانیت قربانی فیزیکی و شخصیتی شدند و بزرگترین نسل ما شهید مطهری را ترور فیزیکی کرده و اولین ترور عقیدتی شهید مطهری بود که اگر حیات داشت برکات ایشان برای عصر‌ها و نسل‌ها مورد توجه بود و شهادتش ضایعه سنگینی برای اسلام و انقلاب بود و سپس شهید بهشتی‌ها و محراب و شهدای روحانیت، شهید دستغیب به عنوان‌مجسمه تقوا را به شهادت رساندند.

رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح کشور با بیان اینکه در این عصر وانفسا که عده‌ای در پی نابودی دین هستند، بیان کرد: خداوند با بی‌دینی برکت را از زندگی می‌گیرد.

حجت‌الاسلام گواهی گفت: امروز بسیاری از دست‌ها مسلح شدند تا مردم را از حوزه‌های علمیه و روحانیت جدا کنند و باید حامی روحانیت و دین و در مسیر انقلاب و ولایت بود تا آسیبی به مملکت نرسد و انقلاب ما به انقلاب موعود برسد.

حجت‌الاسلام سید عربعلی جباری امام جمعه فقید شهرستان بهشهر، ۲۶ تیر امسال هنگام عزاداری شب شام غریبان امام حسین (ع) و یارانش در حسینیه آبت الله کوهستانی براثر ایست قلبی به دیار باقی شتافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار