حماس:

جامعه جهانی برای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی اقدامات عملی اتخاذ کند

جنبش حماس با اشاره به استمرار تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان، اتخاذ اقدامات عملی جامعه جهانی را خواستار شد.
کد خبر: ۶۸۰۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۵ - 24July 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، جنبش حماس امروز (چهارشنبه) تأکید کرد که ادامه عملیات‌های ویرانگر و سازماندهی‌شده رژیم صهیونیستی در محله‌های مسکونی در شرق خان یونس، در ادامه جنایت نسل‌کُشی و پاکسازی نژادی است.

جامعه جهانی برای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی اقدامات عملی اتخاذ کند

حماس افزود: از جامعه جهانی و سازمان ملل می‌خواهیم که تنها به محکوم کردن این جنایت‌ها اکتفا نکنند و اقدامات عملی برای توقف این تجاوزات و مؤاخذه جنایتکاران جنگی رژیم صهیونیستی اتخاذ کنند.

از سوی دیگر وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته، مرتکب سه مورد کشتار در نوار غزه شد که در نتیجه آن ۵۵ نفر شهید و ۱۱۰ نفر دیگر مجروح شدند.

طبق این گزارش، با احتساب این شهدا، تعداد شهدای غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ و همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون به ۳۹ هزار و ۱۴۵ نفر و تعداد مجروحان هم به ۹۰ هزار و ۲۵۷ نفر رسید.

پرونده رژیم صهیونیستی به خاطر جنایت در دیوان بین المللی کیفری در جریان است و «کریم خان» دادستان کل دیوان بین‌المللی کیفری ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری اعلام کرد که این دیوان به دنبال صدور حکم بازداشت برای «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر و «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی است.

درپی شکایت آفریقای جنوبی از رژیم صهیونیستی به دیوان بین المللی دادگستری در شهر لاهه و ملحق شدن شمار دیگری از کشور‌ها به این شکایت، هم اکنون پرونده دیگری در این دیوان علیه رژیم صهیونیستی درحال رسیدگی است.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار