اعلام فراخوان ثبت‌نام شبکه‌های تخصصی اسما و صبرا در لرستان

فراخوان ثبت‌نام شبکه‌های تخصصی اسما و صبرا در حوزه علمیه خواهران استان منتشر شد و مهلت ثبت‌نام تا چهارم مردادماه است.
کد خبر: ۶۸۰۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۸ - 24July 2024

اعلام فراخوان ثبت‌نام شبکه‌های تخصصی اسما و صبرا در لرستانبه گزارش دفاع‌پرس از لرستان، فراخوان ثبت‌نام شبکه‌های تخصصی «اسما» و «صبرا» بانوان مبلغ لرستان در حوزه علمیه خواهران استان اعلام شد و علاقه‌مندان به عضویت در این شبکه‌ها برای ثبت‌نام تا چهارم مردادماه مهلت دارند.

شرایط عضویت در شبکه تبلیغی اسما شامل دارا بودن تحصیلات حوزوی رسمی و داشتن کد طلبگی از مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران یا جامعه‌الزهرا (س) و همچنین سابقه سخنرانی در محافل تبلیغی بانوان به‌صورت مستمر نه به‌صورت مقطعی به‌طوری که حداقل در ماه ۴ سخنرانی تأثیرگذار با مخاطب مورد توجه است. 

علاقه‌مندان به عضویت در شبکه صبرا باید تحصیلات حوزوی رسمی و کد طلبگی از مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران یا جامعه‌الزهرا (س) را کسب کرده و همچنین شبکه مردمی شامل یک تیم تشکیلاتی برای فعالیت و سابقه فعالیت تبلیغ میدانی را در کارنامه کاری خود ثبت کرده باشند.

ثبت‌نام فقط از طریق لینک https://survey.porsline.ir/s/ZmdhE ۶ b انجام می‌شود که هر فرد تنها یک‌بار می‌تواند نام‌نویسی داشته باشد. افرادی که پیش از این عضو شبکه‌ها شده‌اند نیازی به ثبت‌نام مجدد نیست. از کسانی مصاحبه گرفته می‌شود که در پرس لاین ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار