قسام یک مرکاوای دیگر را منهدم کرد

شاخه نظامی حماس اعلام کرد یک تانک مرکاوای اسرائیلی دیگر را در جنوب نوار غزه منهدم کرده است.
کد خبر: ۶۸۰۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۸ - 24July 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «کتائب القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، شامگاه امروز (چهارشنبه) اعلام کرد این عملیات با استفاده از بمب «شواظ» در منطقه «بنی سهیلا» در شرق شهر خان‌یونس (جنوب غزه) انجام شده است.

قسام یک مرکاوای دیگر را منهدم کرد

قسام همچنین در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد که یک تانک اسرائیلی دیگر را با راکت «یاسین ۱۰۵» در منطقه بنی سهیلا هدف قرار داده است. شاخه نظامی حماس بعدازظهر امروز همچنین اعلام کرده بود که یک نفر اسرائیلی را با استفاده از بمب شواظ هدف قرار داده است. قسام در بیانیه خود اشاره کرده بود که این عملیات موفقیت آمیز بوده و نفربر اسرائیلی آتش گرفته است.

ارتش رژیم صهیونیستی تا لحظه انتشار این گزارش واکنشی به بیانیه‌های حماس نشان نداده و در خصوص آنها سکوت کرده است. گروه‌های مقاومت بار‌ها در بیانیه‌های متعدد اشاره کرده‌اند که ارتش رژیم صهیونیستی آمار واقعی تلفات خود را علنی نمی‌کند. پیشتر روزنامه اسرائیلی «هاآرتص» با انتشار گزارشی به این مسئله پرداخته بود. این رسانه اسرائیلی فاش کرده بود که آمار بیمارستان‌ها از تعداد نظامیان مجروح اسرائیلی با آمار اعلام‌شده از سوی ارتش متفاوت است. در این گزارش آمده بود که بیمارستان‌های اسرائیلی تلفات بسیاری بیشتری را ثبت کرده‌اند.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار