مسئول موکب مدافعان حرم شهرستان لامرد:

ساختمان موکب مدافعان حرم در مرز شلمچه ساخته می‌شود

«غلامی» گفت: به منظور رفاه هرچه بیشتر زوار حسینی ساختمان موکب مدافعان حرم شهرستان لامرد در مرز شلمچه ساخته می‌شود.
کد خبر: ۶۸۰۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۷ - 25July 2024
ساختمان موکب مدافعان حرم در مرز شلمچه ساخته می‌شود«حسن غلامی» مسئول موکب مدافعان حرم شهرستان لامرد در گفتگو با خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، از شروع به کار ساخت ساختمان موکب مدافعان حرم در مرز شلمچه خبر داد و اظهار داشت: قریب به یک دهه است که موکب مدافعان حرم در ایام اربعین حسینی در مرز شلمچه فعال، و به زائران اباعبدالله الحسین (ع) خدمات رسانی می‌کند.
 
وی با بیان این مطلب که در راه امام حسین و اهلبیت (ع) هر چه هزینه کنیم بازهم کم است خاطرنشان کرد: ساختمان موکب مدافعان حرم شهرستان لامرد در عمود ۲۴۶ و در مرز شلمچه ساخته می‌شود.
 
غلامی افزود: به منظور هر چه سریعتر ساخت این موکب، هیئت امنایی متشکل از ۹ نفر از فعالان و پیش قراولان این موکب شامل آقایان (حاج مجید مجید مزارعی، حاج اکبر مزارعی، حاج عباس برزگر، حاج عباس حاجی‌زاده، حاج حسین عباسی، حاج محمد حسین زاده، حاج علی حسین زاده، علی برزو و حسین ملکی) تشکیل شده است.
 
غلامی بیان کرد: این موکب که مراحل پی کنی را طی می‌کند در زمینی به مساحت حدودا ۲۶۰متر مربع، شامل سالن آقایان و خانم‌ها و هر کدام به متراژ ۶۰۰متر مربع ساخته می‌شود.
 
این خادم امام حسین (ع) خاطرنشان کرد: افرادی که تمایل به همکاری و کمک به ساخت این موکب را داشته باشند می‌توانند به شماره کارت امداد ولایت (۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۴۸۷۸۱۰) واریز کنند و یا به صورت حضوری به دفتر نیکوکاری مدافعان حرم به آدرس لامرد، بلوار غدیر، نبش کوچه ۳مراجعه کنند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار