برگزاری همایش راویان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم+ تصاویر

نخستین همایش راویان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم در سال جاری، در آستانه اعزام کاروان‌های راهیان نور غرب و شمالغرب، در مجتمع فرهنگی تفریحی غدیر قم برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۰۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۱ - 25July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، همایش یک روزه راویان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم در آستانه اعزام کاروان‌های راهیان نور غرب و شمالغرب، در مجتمع فرهنگی تفریحی غدیر (باغ سنگی) قم برگزار شد.

در ابتدای این همایش، سید حمید سبحانی مسئول انجمن راویان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم با تقدیر از زحمات راویان در طول یک سال اخیر، بر آمادگی کامل اعضای انجمن در زمینه جهاد تبیین و روایت گری در کاروان‌های راهیان نور، پشتیبانی از کاروان‌ها و تهیه منابع محتوایی تاکید کرد.

در ادامه، سردار احمد فتوحی جانشین فرماندهی لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) در دوران دفاع مقدس و تعدادی دیگر از راویان و پیشکسوتان حماسه و ایثار به بیان خاطرات و موضوعاتی پیرامون شهدا، اردو‌های راهیان نور و نقش این اردو‌ها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پرداختند.

در همایش فوق که با برپایی محفل عزای سیدالشهدا(ع) در ماه محرم همراه بود، خاطراتی از رشادت‌های شهیدان محمد بنیادی، احمد کاظمی، محمد بروجردی، برادران شبلی، مرتضی طالقانی و... در دفاع مقدس و نیز شکست گروهک‌های ضد انقلاب بازگو شد.

سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) نیز با حضور در جمع راویان، از تلاش‌های گسترده آنان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال این فرهنگ عاشورایی به نسل جدید، تقدیر کرد.

برگزاری همایش راویان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم+ تصاویربرگزاری همایش راویان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم+ تصاویربرگزاری همایش راویان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم+ تصاویربرگزاری همایش راویان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم+ تصاویربرگزاری همایش راویان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم+ تصاویربرگزاری همایش راویان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم+ تصاویربرگزاری همایش راویان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم+ تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار