مسئول بسیج دانش آموزی کشور:

طرح یاوران ولایت تلاش دارد استعداد‌های دانش آموزان را شکوفا کند

سردار باستان گفت: طرح یاوران ولایت تلاش دارد با انسجام و کار گروهی و هماهنگ، استعداد‌های دانش آموزان را شکوفا کند و از این فرصت طلایی به صورت هدفمند، برنامه ریزی لازم را برای نسل آتی جامعه داشته باشد.
کد خبر: ۶۸۰۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۴ - 25July 2024

طرح یاوران ولایت تلاش دارد استعداد‌های دانش آموزان را شکوفا کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک،  سردار «مجتبی باستان» در آئین اختتامیه دوره یاوران ولایت استان مرکزی اظهار داشت: شناخت و معرفت نسبت به دین و تحول برای تکامل خود و شکوفایی جامعه باید به عنوان یک دغدغه و نیازمندی برای دانش آموز محسوب شود و این مهم نیازمند کار تشکیلاتی است.

وی افزود: طرح یاوران ولایت تلاش دارد با انسجام و کار گروهی و هماهنگ، استعدادهای دانش آموزان را شکوفا کند و از این فرصت طلایی به صورت هدفمند، برنامه ریزی لازم را برای نسل آتی جامعه داشته باشد.

مسئول بسیج دانش آموزی کشور با بیان اینکه دشمنان در صدد ایجاد روزنه برای ضربه زدن به پیکره جامعه اسلامی هستند، گفت: اکنون قالب جنگ از سخت و نیمه سخت به میدان‌های شناخت و ادراک آمده است و دشمن با بهره گیری از ذهن‌ها و وارونه جلوه دادن حقایق به دنبال تسخیر قلب و فهم جامعه به ویژه نسل جدید است.

مسئول بسیج دانش آموزی کشور عنوان کرد: بهره گیری از همه بخش‌ها از جمله فضای مجازی و دنیای رسانه، زمینه را برای هر حمله‌ای را از سوی دشمن فراهم کرده است از این رو در تلاش هستیم با برگزاری اینگونه دوره‌های توانمندسازی، این فهم و درک شناخت نسبت به شگردهای مختلف دشمن را برای دانش آموزان تبیین کنیم.

سردار باستان خاطرنشان کرد: آموزش و توانمندسازی ۱۵ هزار فرمانده واحد بسیج دانش آموزی در سراسر کشور با همکاری وزارت آموزش و پرورش به صورت جدی و جهادی در حال پیگیری و اجرا است که امید است به صورت کیفی و اثربخش دوره‌ها در همه نقاط کشور تا قبل از فرارسیدن سال تحصیلی جدید برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار