استاندار مازندران:

برگزاری یادواره ملی سرلشکر شهید «طوسی»/ شهید «طوسی» نابغه جنگ بود

«نوری» از برگزاری یادواره ملی سردار شهید «طوسی» خبر داد و گفت: یکی از وظایف ما این است که قهرمانان پرافتخار خود را با بهره‌گیری از ظرفیت هنر و رسانه‌ها به خوبی به نسل جوان و نوجوان معرفی کنیم.
کد خبر: ۶۸۰۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۲ - 25July 2024

برگزاری یادواره ملی سرلشکر شهید «طوسی»/ شهید «طوسی» نابغه جنگ بودبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، جلسه یادواره ملی سرلشکر شهید «محمد حسن قاسمی طوسی» با حضور «یوسف نوری» استاندار مازندران، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا، «عسکر مجیدی» معاون هماهنگ کننده سپاه استان و نیز اعضای ستاد مرکزی و خانواده معظم این شهید والامقام در استانداری برگزار شد.

«یوسف نوی» استاندار مازندران ضمن تقدیر از پیگیری‌ها و تلاش‌های سردار مسلمی و سرهنگ مجیدی برای برگزاری یادواره ملی سردار شهید طوسی بیان کرد: یکی از وظایف ما این است که قهرمانان پرافتخار خود را با بهره‌گیری از ظرفیت هنر و رسانه‌ها به خوبی به نسل جوان و نوجوان معرفی کنیم که اگر نبود پیگیری‌ها و دغدغه‌های فرمانده سپاه کربلا بی‌شک برگزاری این یادواره در این سطح امکان پذیر نبود.

استاندار مازندران با تسلیت ایام سوگواری آل الله نگاهی به نقش و رسالت بی نظیر حضرت زینب کبری سلام الله علیها در زنده نگه داشتن و جهاد تبیین درس‌ها و آموزه‌های قیام اباعبدالله الحسین علیه السلام داشت و افزود: تعظیم و تکریم مقام شهدا خود یک جهاد بزرگ است.

نوری با بیان اینکه شهید طوسی به معنای واقعی یک نابغه جنگ بود افزود: رزمندگان واحد اطلاعت و عملیات از رزمندگان خاص دوران دفاع مقدس بودند.

استاندار مازندران ضمن صدور دستورات لازم به منظور تسهیل و تسریع در اجرای برنامه‌های تدوین شده در راستای تبیین شخصیت شهید طوسی تصریح کرد: همه شهرداران باید نسبت به اجرای دیورنگاره‌ای ویژه سرلشکر شهید طوسی اقدام کنند و ان شالله یکی از بزرگراه مواصلاتی اصلی در شهرستان قائمشهر به نام این شهید نامگذاری خواهد شد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار